Rock Werchter 2026

Geen voorproefje van THY mee kunnen pakken op de stream van PP? As we speak bezig, nog 20 min.
Jawel, was dat aan het kijken. Kreeg daar meteen zin in, maar Bleech 9:3 lijkt me ook geweldig, hoor daar juichende kritieken van eerdere oprtredens dit seizoen. Ik ga waarschijnlijk on the spot een beslissing moeten maken.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Terug een artikel in hln over misschien wel de man van het jaar voor de RW fans hier: den Wim die trots de pers rondleidt in zijn huis en tuin.
Mocht deze David Goliath (RW) kunnen stoppen dan zal er nog veel inkt vloeien.
Maar wellicht gaan de spelen verder en betaalt Live Nation een boete. Of kopen ze de klachten van de buurtbewoners af.

Bitterzoet gevoel. We gingen waarschijnlijk ons combi ticket verkopen omdat onze gezinshond zijn ziekte erger was geworden en hij na een operatie voorbije vrijdag een ruime tijd zou moeten revalideren.

Zijn situatie is gisteren echter erger geworden. Misschien was het de stress na de operatie, is er iets fout gelopen of was het de warmte, maar kleine man kreeg steeds meer moeite met ademen en we hebben hem moeten laten inslapen. 9 jaar en 10 maanden aan de meest trouwe knuffels en onvoorwaardelijke liefde is nu vervangen door een gapend gat.

We gaan dus toch naar Werchter komen..maar het gaat met een erg bitterzoet gevoel zijn en gaat vermoedelijk de meest emotioneel fragiele editie worden. Gevoelige momenten op gevoelige liedjes.
Sterkte! Hopelijk is de vierdaagse net iets om je aan op te trekken.

Terug een artikel in hln over misschien wel de man van het jaar voor de RW fans hier: den Wim die trots de pers rondleidt in zijn huis en tuin.
Mocht deze David Goliath (RW) kunnen stoppen dan zal er nog veel inkt vloeien.
Maar wellicht gaan de spelen verder en betaalt Live Nation een boete. Of kopen ze de klachten van de buurtbewoners af.
Nen ex leerkracht,dat zegt genoeg. Om m’n ex bazin te quoten: schoolmeesters en flikken zijn altijd de grootste zagers.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Het gaat bij hem ook totaal niet over de plaats van klub C maar wel over het festival en overlast. Hij moet niks krijgen maar 2 tickets vindt hij wat mager. Zeveraar. Jaloers op z’n buurman die land verhuurt tijdens het festival ja.

Als Wim overlast ervaart dan mag hij natuurlijk klagen, maar zijn aanpak verdient ook geen schoonheidsprijs. Als het mijn opa was zou ik me wel een beetje schamen.

Bedankt voor de support guys. Het was een heftig weekend en..hoe we het ook draaien of keren, afscheid nemen van een klein gezinslid is nooit makkelijk en gaat tijd vergen om een plaatsje te krijgen, maar we gaan tegelijk ook toeleven naar de festivals.

• Geweldig
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread