Rock Werchter 2026

Ik snap nooit zo wat daar bijzonder aan is. Een acteur met een instrument.

Dat ligt er toch ook aan hoe goed het geluid is dat hij er uit perst? Het zijn vaak geen waanzinnige muzikanten, maar als het in zijn geheel best prima klinkt, dan vind ik het hartstikke logisch dat je zo'n band boekt met zo'n publiekstrekker op de bass. En dan staan ze ook nog eens in een tent om half 3 s'middags, op een line-up met 100 (!) name. Het is dus in mijn optiek ook niet zo dat ze de plek van een ander talent inpikken...

• Leuk
Waarderingen: musicislife en festirock
Elke keer hoop ik bij een pushmelding nog op een extra naam en toch is het elke keer een teleurstelling...
Goed, festivalwinkel dit keer dus bol.com geregeld, hartstikke leuk

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Dat ligt er toch ook aan hoe goed het geluid is dat hij er uit perst? Het zijn vaak geen waanzinnige muzikanten, maar als het in zijn geheel best prima klinkt, dan vind ik het hartstikke logisch dat je zo'n band boekt met zo'n publiekstrekker op de bass. En dan staan ze ook nog eens in een tent om half 3 s'middags, op een line-up met 100 (!) name. Het is dus in mijn optiek ook niet zo dat ze de plek van een ander talent inpikken...
Precies.
En ik heb ook bands zien en vooral horen passeren die slechter klonken.
Wie weet hoe lang dit al een droom van hem is.
Dat je een bekende acteur bent wil niet zeggen dat je verder niets mag aanders mag doen in je leven.

sbyhy8dcisuwgblky5op.jpeg

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Tis ook niet dat die mannen de meest prominente spots pakken (in tegenstelling tot andere acteur/muzikanten) puur op basis van hun ander werk. Waarom er dan zo neerbuigend over gedaan moet worden is me een raadsel.

Bill and Ted!
Ik kon toen niet wachten tot Kiss weer kwam met God gave rock'n'roll to you op tv. De soundtrack van hun film.

Waarom er dan zo neerbuigend over gedaan moet worden is me een raadsel.
Wat ik hoor en lees is dat het een nogal saaie liveband is. Nu is saai voor veel mensen toch net iets anders.

Ik vind het zelf vooral muziek zonder smoel. Heb daar nu al een paar keer naar geluisterd, hele albums, en kan me eigenlijk achteraf nog altijd geen nummers van oor de geest halen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik zou hier een hele grote knuppel in het hoenderhok kunnen gooien door te beginnen over een Belgische zangeres die eerst bekendheid vergaarde als actrice. Maar ik doe het niet. 😂
Grote fan van deze acteur hier. En Brad Pitt is ook niet slecht.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Wat ik hoor en lees is dat het een nogal saaie liveband is. Nu is saai voor veel mensen toch net iets anders.

Ik vind het zelf vooral muziek zonder smoel. Heb daar nu al een paar keer naar geluisterd, hele albums, en kan me eigenlijk achteraf nog altijd geen nummers van oor de geest halen.
Staan per jaar genoeg bands zonder bekende nummers op de affiches. Erger is dat er staan MET bekende nummers en OOK saai zijn live. Daar zijn er zelfs meer van te vinden. The Black Keys, met stip in de top 5.

Users who are viewing this thread