Rock Werchter 2026

Gok dat ze drama met te weinig parkeerplekken door ondergelopen velden willen voorkomen
Mensen eerst zoveel mogelijk andere alternatieven laten zoeken en zo weinig mogelijk reclame maken voor hun parking.

Twee jaar geleden was de toestand van de velden nu al een drama en bleef de regen gewoon vallen tot aan het festival. Nu ligt alles er optimaal bij en is er gelukkig niet veel regen voorlopig. Dus toestanden van 2024 zullen we - hout vasthouden - wel niet hebben.

• 100
Waarderingen: jimmywe
Ik ga na 11 jaar toch maar weer eens een weekend naar Werchter. Ik ben al een jaar of vier niet echt meer actief op het forum, maar jongens jongens, bijna 900 pagina's?
En dan is het de laatste anderhalve maand heel rustig op het forum.
Als je alles zou willen bijlezen (wat ik niet aanraad) is het waarschijnlijk vooral grappig om te lezen welke voorspellingen (de meeste) de plank volledig mis hebben geslagen.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Blijkbaar hadden we bijna 900 pagina's nodig om je weer eens te overtuigen om te gaan.
Volgens mij had ik ook gruwelijk veel pagina's voorspelt bij het grote voorspel-topic, dus ik draag ook weer maar eens een steentje bij.

Weinig op het forum geweest, de spanning van nieuwe namen is er wel af inderdaad ;)

Als je alles zou willen bijlezen (wat ik niet aanraad) is het waarschijnlijk vooral grappig om te lezen welke voorspellingen (de meeste) de plank volledig mis hebben geslagen.
Ja waar blijft die SOAD aankondiging eigenlijk?

• Haha
Waarderingen: iPopz_Butaye
Waar is de tijd dat we zeker waren van Lorde en Billie Eilish 😭

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Mensen eerst zoveel mogelijk andere alternatieven laten zoeken en zo weinig mogelijk reclame maken voor hun parking.

Twee jaar geleden was de toestand van de velden nu al een drama en bleef de regen gewoon vallen tot aan het festival. Nu ligt alles er optimaal bij en is er gelukkig niet veel regen voorlopig. Dus toestanden van 2024 zullen we - hout vasthouden - wel niet hebben.
Herinneren we ons 2016 nog… ai, ai

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Herinneren we ons 2016 nog… ai, ai
Dat was nog een slag erger. Mijn eerste keer op The Hive, eerste jaar dat campings B0 en B1 en zo niet meer mochten. Gelukkig want daar stond het water kniehoog. Normaal zou ik pas op donderdagochtend vertrekken maar door alle doemberichten om middernacht vertrokken en er was nog amper plaats op The Hive doordat de tenten meer verspreid stonden en helft ook onder water stond. Uiteindelijk in een grote modderpoel mijn tentje opgezet.

Wel heerlijke concerten dat weekend, waaronder Paul McCartney. Maar aangenaam was het verder niet.

• Leuk
Waarderingen: NooT en mattman
Mijn allereerste festivaldag én allereerste overnachting ooit op een festival in 2005 was er anders ook wel eentje om niet te vergeten. Schuilen onder het afdak van het sigarettenkraam aan de Marquee waar toen Gabriel Rios aan het spelen was. Om 's nachts toe te komen op camping A3 waar ook alles onder water stond. Al een geluk stond onze tent meer aan de zijkant en iets hoger. Maar 2016 was inderdaad om te huilen. Ik geloof dat 2008 ook niet de beste editie qua regen was.

Mijn allereerste festivaldag én allereerste overnachting ooit op een festival in 2005 was er anders ook wel eentje om niet te vergeten. Schuilen onder het afdak van het sigarettenkraam aan de Marquee waar toen Gabriel Rios aan het spelen was. Om 's nachts toe te komen op camping A3 waar ook alles onder water stond. Al een geluk stond onze tent meer aan de zijkant en iets hoger. Maar 2016 was inderdaad om te huilen. Ik geloof dat 2008 ook niet de beste editie qua regen was.
2008 was een zware bui op donderdag, verder in orde.

2005 was het onweer tijdens Kraftwerk dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en mattman
Dat was nog een slag erger. Mijn eerste keer op The Hive, eerste jaar dat campings B0 en B1 en zo niet meer mochten. Gelukkig want daar stond het water kniehoog. Normaal zou ik pas op donderdagochtend vertrekken maar door alle doemberichten om middernacht vertrokken en er was nog amper plaats op The Hive doordat de tenten meer verspreid stonden en helft ook onder water stond. Uiteindelijk in een grote modderpoel mijn tentje opgezet.

Wel heerlijke concerten dat weekend, waaronder Paul McCartney. Maar aangenaam was het verder niet.
2016 was inderdaad een jaar om nooit te vergeten.
Op woensdag avond lang aan het zoeken geweest voor een plekje waar het water niet 10cm of meer hoog stond.
Vervolgens bergen houtsnippers opgegraven om een ‘modderarme’ zone te maken voor de tent.
5 dagen in laarzen rondgelopen en op de laatste dag het zeil van de party tent opgeofferd om omze spullen zo schoon mogelijk thuis te krijgen.

Ondanks alle modder erg genoten en veel gelachen.
Memorabel, maar liefst nooit meer.

Zeg nogmaals terugkomend op het vreemde gat op zaterdag in de KluB C: zou dat niet preventief vrijgehouden voor de achtste finales van het WK om te kunnen schuiven voor het geval dat België of Nederland daar belandt?

Users who are viewing this thread