Kortom, allemaal goede voorbeelden dat stadion artiesten ook nog festivals doen?Ed Sheeran: laatste keer RW in 2018. Gaat telkens met een gigantische eigen productie de wereld rond. Dua Lipa: toen ze net doorgebroken was met een hitalbum. Benieuwd of ze nog terugkomt.
Metallica: laatste keer ooit op RW in 2022, denk niet dat ze nog terugkomen.
Foo Fighters: die zouden nog wel eens kunnen terugkeren.
Linkin Park: RW was vorig jaar één van de weinige festivals die hen kon vastleggen naast talrijke stadionoptredens.
Bij Ed Sheeran refereerde ik uiteraard naar pinkpop en niet RW 2018
Metallica deed al lang stadions voor 2022 en kwamen dus toch nog terug naar de festivals, en de jaren erna speelden ze ook nog festivals
Linkin park doet in 2026 ook weer wat europese festivals aan ook al verkopen ze stadions ook uit met gemak


