Rock Werchter 2026

Dus samengevat kunnen we bij de laatste 25 namen zeker zijn van: Cory Wong, Harry Mack, Yong Yello, Kaat Van Stralen en Ise. Als het allemaal wat klopt wat hier gezegd wordt. Nog 20-tal te gaan!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Was Ise bevestigd?
Iemand had hier sterke aanwijzingen voor en dan meer bepaald op de dag dat The Haunted Youth ook staat, waar verschillende van haar muzikanten ook in meespelen.

En een binnenkopper ook gewoon gezien ze twee jaar geleden al gepusht werd en nu een eerste album uitheeft.

Dus samengevat kunnen we bij de laatste 25 namen zeker zijn van: Cory Wong, Harry Mack, Yong Yello, Kaat Van Stralen en Ise. Als het allemaal wat klopt wat hier gezegd wordt. Nog 20-tal te gaan!
Hopelijk nog enkele fijne verrassingen.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Daar komt zeker ook nog (minstens) een Belgische band bij 😉

Forgetting the times, what do people think about the positions. I’ve also added the heavily rumoured/self confirmed ones

Bijlagen

• IMG_3833.jpeg
    IMG_3833.jpeg
    436 KB · Weergaven: 74
  • IMG_3834.jpeg
    IMG_3834.jpeg
    407,2 KB · Weergaven: 73
Meer dan eentje durf ik te vermoeden, een Dressed like boys verwacht ik ook en nog wel wat meer. Maar deze zijn toch al expliciet benoemd hier.
De kans dat het méér dan eentje is, is uiteraard groot, maar ik ben alleen maar op de hoogte van eentje so far.

Users who are viewing this thread