Rock Werchter 2026

Scheelt dat Rock Werchter dagelijks 88.000, waarvan een deel internationale, bezoekers heeft en niemand over de grens ooit van Zwangere Guy heeft gehoord en Kasabian een internationale naam is en bijvoorbeeld op Mad Cool op dezelfde hoogte als The Last Diner Party en Zara Larson staat. Ohja, en dat 'papa' op elke straathoek in België te zien is. Of op die weide zelf, een week eerder...

De slope namen eens beluisterd en nu al blij met Keo, Radio Free Alice, The Warning en vooral Man/Woman/Chainsaw. Florence Road was ook goed in het voorprogramma van Wolf Alice!
Denk dat dat eerste inderdaad wel eens wat waarheid kan hebben.

Dat is meteen ook iets wat mij tegenhoudt om combi naar Franse festivals te trekken. Ik heb de indruk dat daar veel lokale Franse grootheden heel hoog geprogrammeerd staan. Maar da's wellicht ook hoe ze naar onze festivals kijken :D

Kan iemand de Festileaks playlist nog updaten met de Slope namen? Ik zie dat RW ze nog niet heeft toegevoegd maar een aparte playlist heeft...

Enne, kunnen we ook zorgen dat die playlists ook op Tidal beschikbaar komen? 😍
We zijn weer up-to-date!

(nu Pukkelpop en Sziget nog… 😅)

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Wat gaat nu het eerste komen? De resterende internationale namen bij Suikerrock of de laatste belangrijke worp Belgische en internationale namen voor RW. Vorig jaar werden Kaiser Chiefs en Wombats op elf februari al aangekondigd voor Suikerrock.

Cardinals wel een grote uitspringer trouwens, na wat Slopewerk inluisteren. Deze toch in de gaten houden.

Twist And Turn kende ik blijkbaar ook al een tijdje.

• Leuk
Waarderingen: phil, elo en Joslittel
Huh wat? Afsluiter? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.. dat had ik bij bijna alle Slope namen tenminste wel.
Speelde vorig jaar nog in een uitverkochte AB en De Roma. Rekening houdende met dat die laatste Klub C-afsluiter vaak niet de grootste naam is, lijkt het me redelijk plausibel.

Edit: Verder ook niet persé fan van - al blijkt hij live wel de moeite - dus kan goed zijn dat ik hem te hoog inschat. 😅

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Huh wat? Afsluiter? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.. dat had ik bij bijna alle Slope namen tenminste wel.
Eens door zijn live performance in London gescrold en klinkt heel jazzy met zijn band, hij zingt niet of weinig en kan goed gitaar spelen. Voor mij wat vreemde keuze voor zondag 5 juli klub c mee af te sluiten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread