Rock Werchter 2026

Holly humberstone teaset zonet naar werchter passage tijdens Ab-club concert (perfecte barn opener!!)
Tgoh.. kan ook nog Pukkelpop worden. Zou wel een prima opener zijn idd. Serieus gegroeid sinds haar vorige passage.

*Ter info: ze zei tijdens haar concert dat ze binnen een paar maanden nog eens in België zou passeren met haar volledige band.

• Leuk
Waarderingen: AGov
Kan iemand de Festileaks playlist nog updaten met de Slope namen? Ik zie dat RW ze nog niet heeft toegevoegd maar een aparte playlist heeft...

Enne, kunnen we ook zorgen dat die playlists ook op Tidal beschikbaar komen? 😍

Naar aanleiding van de nieuwe namen gelijk de playlist weer geupdatet!
Voeg lekker nummers toe in het onderstaande topic! Ik ga komend weekend weer updaten!

Kan iemand de Festileaks playlist nog updaten met de Slope namen? Ik zie dat RW ze nog niet heeft toegevoegd maar een aparte playlist heeft...

Enne, kunnen we ook zorgen dat die playlists ook op Tidal beschikbaar komen? 😍

Dit is je kans om zelf te bepalen welke nummers er toegevoegd moeten worden!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Royke
Ik heb ze vorige jaar ontdekt via de pinkpop livestream, live vind ik ze sterker dan op plaat
Ook hier samen met de dochter The Warning ontdekt via verschillende livestreams tijdens festivalseizoen 2025 (Pinkpop, Graspop, Hellfest, Rock Am Ring, etc). Normaal niet helemaal mijn genre maar toch redelijk onder de indruk. Die band hoort echt NIET op the slope.

Ook hier samen met de dochter The Warning ontdekt via verschillende livestreams tijdens festivalseizoen 2025 (Pinkpop, Graspop, Hellfest, Rock Am Ring, etc). Normaal niet helemaal mijn genre maar toch redelijk onder de indruk. Die band hoort echt NIET op the slope.
2 mln streams voor dit live concert en 1,2 mln streams voor Pinkpop live dan hoor je op de main als namiddag act thuis.

Ja laten we blij zijn met deze intieme setting. De perfecte setup voor een legendarische show. Fijne toevoeging voor de vrijdagavond die voor mij toch wat dun leek, hier ga ik zeker staan!
Grote kans dat het clasht met een van de grootste must-sees van het weekend.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ja laten we blij zijn met deze intieme setting. De perfecte setup voor een legendarische show. Fijne toevoeging voor de vrijdagavond die voor mij toch wat dun leek, hier ga ik zeker staan!
Dat is precies mijn invulling. FKA Twigs moet ik nog wat meer inluisteren, maar pakt me (nog) niet. Dan zou ik blij zijn met deze act op een intieme Slope :D

Users who are viewing this thread