Rock Werchter 2026

En als je 75 van de 100 namen bekend hebt gemaakt. Kunnen mensen op basis van die informatie ook beslissen of ze een kaartje kopen toch? Dus voor dat laatste stukje namen is die BTW verhoging ook niet echt van toepassing.
De laatste namen kunnen sommigen uiteindelijk toch nog overtuigen om een ticket te kopen. Ik vind de line-up objectief heel goed met veel mooie bands maar heb toch het gevoel dat er nog iets mist.

• Leuk
Waarderingen: phil
En als je 75 van de 100 namen bekend hebt gemaakt. Kunnen mensen op basis van die informatie ook beslissen of ze een kaartje kopen toch? Dus voor dat laatste stukje namen is die BTW verhoging ook niet echt van toepassing.
Met de Slope hebben we straks 74 namen, dus nog 26 te gaan waaronder nog een aantal late optredens in Barn en Klub C. Dat zullen toch vooral de namen zijn die nog mensen over de streep moeten trekken.

• Leuk
Waarderingen: roluf en RuneBrico
Trouwens: Bazart doet volgende zomer 4 festivals en Rock Werchter zou er NIET bijzitten, om sommigen wat gerust te stellen ;) Maar weet ook niet in hoe verre dit klopt natuurlijk
Fantastisch nieuws om dit weekend te starten! En met bezoekjes aan de Trix en de AB kan dat alleen maar beteren.

• Leuk
Waarderingen: phil en Mr. Y
Ik zie The Kooks ook nog wel landen op Werchter. Uitverkochte Roma én AB én voor die laatste zelfs meer als 1000 zoekenden op Ticketswap.

Ik zie The Kooks ook nog wel landen op Werchter. Uitverkochte Roma én AB én voor die laatste zelfs meer als 1000 zoekenden op Ticketswap.
Staan al op drie plaatsen in België en dus uitgesloten. Zeker voor zo'n act worden ze eerst op RW aangekondigd en dan pas elders.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Stel je voor. 😅
Mooi nieuws he.
Bart mag zijn lelijke kameel laten hertekenen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en Mr. Y

Users who are viewing this thread