Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou wel prima op Pkp passen, ik hoop echt niet dat ze op Dour terecht komt, die zo vaak de dingen kunnen neerzetten omdat er elders geen plek meer is...
Lijkt me niet. Daarvoor heb je TML. Iets als Moby is bijvoorbeeld heel anders. Of zelfs The Prodigy. Echte live acts. Dat zou meer gewaardeerd worden als afsluiter na hoofdact dan een Martin Garrix, Tiësto, Armin en consoorten.
Ik zou het echt niks vinden en zeker in combi met The Cure zie ik dat gewoon niet werken vond het bij Pinkpop ook niks liever dan 2 goeie live bands achter elkaar zoals nu bij Rock Werchter
Fred Again is een van de weinige hedendaagse namen. Punt blijft hetzelfde. Een sterke live dance-act kan in combinatie met bv. een The Cure, maar platte dance door dj dat hoeft voor mij niet. Tenzij iets à la 2 Many Dj's zoals vorig jaar.
Fred Again is een van de weinige hedendaagse namen. Punt blijft hetzelfde. Een sterke live dance-act kan in combinatie met bv. een The Cure, maar platte dance door dj dat hoeft voor mij niet. Tenzij iets à la 2 Many Dj's zoals vorig jaar.
Bicep. Charlotte de Witte. Chase & Status. Paul Kalkbrenner. Jamie xx.
Zouden het allemaal kunnen maar op een mastodont als Werchter kiezen de meesten voor een tent, gelukkig.