Rock Werchter 2026

Lijkt me ook een sterke headliner voor Cactus. Pukkelpop als afsluiter in een halflege wave? Alles kan

Zou wel prima op Pkp passen, ik hoop echt niet dat ze op Dour terecht komt, die zo vaak de dingen kunnen neerzetten omdat er elders geen plek meer is...

Zouden we er eigenlijk blij mee zijn als ze zoiets op RW zouden doen?
Lijkt me niet. Daarvoor heb je TML. Iets als Moby is bijvoorbeeld heel anders. Of zelfs The Prodigy. Echte live acts. Dat zou meer gewaardeerd worden als afsluiter na hoofdact dan een Martin Garrix, Tiësto, Armin en consoorten.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Ik zou het echt niks vinden en zeker in combi met The Cure zie ik dat gewoon niet werken vond het bij Pinkpop ook niks liever dan 2 goeie live bands achter elkaar zoals nu bij Rock Werchter

• Leuk
Waarderingen: koolket
Lijkt me niet. Daarvoor heb je TML. Iets als Moby is bijvoorbeeld heel anders. Of zelfs The Prodigy. Echte live acts.
Maar goed, dat zijn twee oudjes, geen idee wie dat dan zouden moeten zijn qua hedendaagse namen. Fred Again?

Maar goed, dat zijn twee oudjes, geen idee wie dat dan zouden moeten zijn qua hedendaagse namen. Fred Again?
Fred Again is een van de weinige hedendaagse namen. Punt blijft hetzelfde. Een sterke live dance-act kan in combinatie met bv. een The Cure, maar platte dance door dj dat hoeft voor mij niet. Tenzij iets à la 2 Many Dj's zoals vorig jaar.

Fred Again is een van de weinige hedendaagse namen. Punt blijft hetzelfde. Een sterke live dance-act kan in combinatie met bv. een The Cure, maar platte dance door dj dat hoeft voor mij niet. Tenzij iets à la 2 Many Dj's zoals vorig jaar.
Bicep. Charlotte de Witte. Chase & Status. Paul Kalkbrenner. Jamie xx.
Zouden het allemaal kunnen maar op een mastodont als Werchter kiezen de meesten voor een tent, gelukkig.

Wolf Alice at Finsbury Park on the 5th July. Few names on the undercard that could cross over Keo, Florence Road, Rachel Chinouri and Lykke Li

Users who are viewing this thread