Rock Werchter 2026

Lijkt me niet het type act dat Werchter zou boeken. Dat Duits festival is een hiphop-festival. Als ie in Europa blijft eerder iets voor Les Ardentes of Dour.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Royal Park Live ( tijdens RW weekend ) heeft vier nieuwe concerten toegevoegd aan het programma voor 2026. In juli staan Van Morrison, Level 42, BLØF en Xavier Rudd

Nou zie ik BLØF niet zo snel opp RW staan (gelukkig) maar zou er voor die andere 3 een plek zijn? Rudd mag sowieso wel terugkomen, al stond hij er vrij recent nog.

• Haha
Waarderingen: fbholger
Royal Park Live ( tijdens RW weekend ) heeft vier nieuwe concerten toegevoegd aan het programma voor 2026. In juli staan Van Morrison, Level 42, BLØF en Xavier Rudd

Nou zie ik BLØF niet zo snel opp RW staan (gelukkig) maar zou er voor die andere 3 een plek zijn? Rudd mag sowieso wel terugkomen, al stond hij er vrij recent nog.

- Van Morrison is een classic met fantastische muziek, maar wil je niet meer op Werchter hebben staan. Best saaie live act tegenwoordig
- Xavier Rudd is niet heel lang geleden geweest en volgens mij doet hij niet iets heel veel anders dan toen.
- Level 42 is misschien wel een hele leuke als classic om in de Barn te zetten. Ik zie dat wel werken overdag!
- Blof, zou kunnen maar denk het niet net zoals jij.

- Van Morrison is een classic met fantastische muziek, maar wil je niet meer op Werchter hebben staan. Best saaie live act tegenwoordig
- Xavier Rudd is niet heel lang geleden geweest en volgens mij doet hij niet iets heel veel anders dan toen.
- Level 42 is misschien wel een hele leuke als classic om in de Barn te zetten. Ik zie dat wel werken overdag!
- Blof, zou kunnen maar denk het niet net zoals jij.
Xavier Rudd staat al op andere plekken in België deze zomer.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en JB.
More Roskilde names next week too (as expected)

And Latitude in the UK tomoz too

Laatst bewerkt:
Wel...dochterlief heeft de knoop doorgehakt. Vorige maand deed ze nog de uitspraak dat Werchter wel erg op de veertigplusser mikt dit jaar en zat ze nog luidop te twijfelen om te gaan.

Dit weekend kwam ze nog aanzetten met hoe The Cure haar hart had gebroken en terug had geheeld binnen hetzelfde nummer en hoe The XX en Twigs wel een vibe zijn die vrijdag..en toen wist ik al dat ze van mening aan het veranderen was.

Vandaag heeft ze combi's besteld. 😅
Plaatsvervangend trots.

• Geweldig
Waarderingen: parelconfituur
Four tet b2b Skrillex tijdens werchter in Italie, zou nog een mooie zijn voor dik feest, kan ook wel op pukkelpop als dj afsluiter

Users who are viewing this thread