Rock Werchter 2026

In afwachting van de aankondiging van deze week (ja toch?) een vernieuwd overzicht met een aantal belangrijke kanshebbers, de dagen dat ze bezet zijn en de dagen dat ze nog op RW zouden kunnen komen. De volledige dagindeling op DTRH is nog onbekend, maar er zijn signalen dat David Byrne daar op zaterdag gaat optreden.

Edit: the Offspring speelt op de zaterdag in Madrid, waardoor alleen de vrijdag nog voor RW overblijft (dat zou betekenen dat ze op achtereenvolgende dagen in Luxemburg, Frankrijk, Werchter, Madrid en Barcelona zouden spelen).

1764797473896.png

Laatst bewerkt:
That's not high, especially if you compare it to the place Teddy gets at Pinkpop
It is funny that people thing Teddy will not play 3rd when he is subbing Pinkpop I believe, playing 3rd from having a quick look at Mad Cool also and he'll be 3rd down at Nos Alive in Portugal but with a different close act but then Florence is headlining clearly.

Morgen laatste 2025 pakketje (WISHFUL) gok 25 namen;

Lily Allen, Wolf Alice, CMAT, Zara Larsson, Skunk Anansie, Reneé Rapp, Kingfishr, Lorde (? zie ik enkel nog mogelijk als aparte aankondiging als barn head, maar wishful thinking), JENNIE, Zimmer90, Holly Humberstone, Swimming Paul, Little Simz, Joy Crookes, Charlotte Cardin, The Beaches, Massive Attack, Ski Aggu (te grote genreclash?), Jade, KI/KI, PinkPantheress, Role Model, Peggy Gou, Cyndi Lauper, Brutalismus3000

Morgen laatste 2025 pakketje (WISHFUL) gok 25 namen;

Lily Allen, Wolf Alice, CMAT, Zara Larsson, Skunk Anansie, Reneé Rapp, Kingfishr, Lorde (? zie ik enkel nog mogelijk als aparte aankondiging als barn head, maar wishful thinking), JENNIE, Zimmer90, Holly Humberstone, Swimming Paul, Little Simz, Joy Crookes, Charlotte Cardin, The Beaches, Massive Attack, Ski Aggu (te grote genreclash?), Jade, KI/KI, PinkPantheress, Role Model, Peggy Gou, Cyndi Lauper, Brutalismus3000
Ik denk dat je wat te hoog in zet. Zou een naampje of 10 verwachten. Dan zitten we rond de 40 zo voor kerst.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread