Rock Werchter 2026

Gefeliciteerd allen. Ik krijg zelf de kriebels van TWOD.

Bij deze dus ook wel duidelijk dat Lorde niet gaat komen en dat die simpelweg d'r plannen heeft omgegooid.

Gefeliciteerd allen. Ik krijg zelf de kriebels van TWOD.

Bij deze dus ook wel duidelijk dat Lorde niet gaat komen en dat die simpelweg d'r plannen heeft omgegooid.
Inderdaad als Lorde ook ging komen dan zouden ze die vandaag aangekondigd hebben vlak na haar concert en de laaiend enthousiaste kritieken op haar geweldige show (vier tot vijf sterren). Lorde speelt op Pukkelpop wat wel veel meer haar publiek is: vrouwelijk tussen 14 en 24 jaar oud.

• Leuk
Waarderingen: koolket
De dochter noemt het 'Cola Zero', wat zoveel betekent als voorspelbaar, veilig en weinig spannend, maar objectief gezien..

War on Drugs - Mumford
Capaldi - The xx
21 Pilots - Gorillaz
Moby - The Cure

Dat is solide he. Vorige jaren had je de grote kanonnen als Linkin Park en Dua, waar dan zo een kleine sub als Deftones en Khruangbin tegen zat, dit jaar voelt het een stuk meer uitgebalanceerd.

Na wat inluisteren echt enorm blij met de totale drop die er staat. Ga ook naar BKS dit jaar, dus overlappende artiesten kan ik ook nog daar zien.
Must see - Graag zien - Bij gebrek aan beter - Hoef ik niet te zien

Donderdag
Mumford & Sons, The Prodigy, The Lumineers,
Kasabian, Zwangere Guy, Loyle Carner, The Vaccines, All Them Witches, Dylan Gosett

Vrijdag
The XX, Lewis Capaldi, Teddy Swims, Royel Otis, The Last Dinner Party, Lauren Spencer Smith

Zaterdag
Gorillaz, Twenty One Pilots, Halsey, Pixies, Matt Berninger, Kneecap, The Haunted Youth, Palaye Royale

Zondag
The Cure, Moby, A Perfect Circle, Paul Kalkbrenner, Ethel Cain
Must see - Graag zien - Bij gebrek aan beter - Hoef ik niet te zien

Donderdag
Mumford & Sons, The War On Drugs The Prodigy, The Lumineers, Kasabian, Zwangere Guy, Loyle Carner, The Vaccines, All Them Witches, Dylan Gosett

Vrijdag
The XX, Lewis Capaldi, Teddy Swims, Royel Otis, The Last Dinner Party, Lauren Spencer Smith

Zaterdag
Gorillaz, Twenty One Pilots, Halsey, Pixies, Matt Berninger, Kneecap, The Haunted Youth, Palaye Royale

Zondag
The Cure, Moby, A Perfect Circle, Paul Kalkbrenner, Ethel Cain

• Leuk
Waarderingen: musicislife
So it’s probably

Mumford & Sons, TWOD, The Lumineers, Kasabian, Zwangere Guy, ?, Young Yello

With The Prodigy and Loyle Carner as a top 2 in the barn. Will work out perfectly for me so far tbf

Users who are viewing this thread