Rock Werchter 2026

Vrijdag tussen Teddy Swims en Capaldi?

Intussen zit ze aan haar derde O2-Arena op 7 juli. Dus het is maar ten zeerste de vraag of Werchter snel gereageerd heeft en haar heeft kunnen strikken voor dat weekend.
Ik hoop dat ze daar toch iets wat meer up tempo uit de hoge hoed toveren. Elke avond wordt al zweven aan de main.

Namen als Suede, en andere mainstream rockroepen uit de jaren '90 die net iets te kort kwamen om tot de groten te behoren, worden door de organisatie van Rock Werchter nog amper gehaald: gewoon niet interessant genoeg in functie van ticketverkoop. Ik zet daar zelfs namen als Pulp, Garbage en Alanis Morrissette bij. Fair, dat is hun goed recht. Het gevolg is wel dat je mensen als mij verliest voor een combiticket. Al zal hen dit worst wezen, en terecht.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Backinblack
Namen als Suede, en andere mainstream rockroepen uit de jaren '90 die net iets te kort kwamen om tot de groten te behoren, worden door de organisatie van Rock Werchter nog amper gehaald: gewoon niet interessant genoeg in functie van ticketverkoop. Ik zet daar zelfs namen als Pulp, Garbage en Alanis Morrissette bij. Fair, dat is hun goed recht. Het gevolg is wel dat je mensen als mij verliest voor een combiticket. Al zal hen dit worst wezen, en terecht.
Alanis morrisette leeft nog wel echt onder de jongeren ook nog wel. De andere 2 eigenlijk helemaal niet.

Ik zie Moby, the Cure en APC allemaal liever dan Byrne...
Van de muziek van Byrne wordt ik niet zo heel enthousiast maar door alle reacties hier zou ik het wel graag willen zien.

Ik denk dat je dringend Gorillaz en 21Pilots eens moet beluisteren in dat geval. ;-)
Een paar jaar geleden 21P gezien en dat valt voor mij toch echt niet onder de noemer van gitarengeweld, kan je naast Olivia Rodrigo zetten 🙃
Gorillaz en Moby zullen er wel een feest van maken.
Grote fan van The XX, en The Cure maar ik mis toch 1 stevigere band, het zijn allemaal de brave schoonzonen die momenteel het podium bekleden.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: napril69 en musicislife
Van de muziek van Byrne wordt ik niet zo heel enthousiast maar door alle reacties hier zou ik het wel graag willen zien.
Ja, moeilijke.

Zie 'm niet meteen tijdens The Cure staan (eerder tijdens Paul een stukje), maar wel clashen met Moby. Dan wordt het, ondanks dat ik Byrne al eens gezien zal hebben, toch weer Byrne. Eigenlijk is niet gaan kijken geen optie, zo goed is die show.

Maar goed, laat ze 'm eerst maar eens aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: roluf
Laat ze het hier niet te hard horen. Die man is zowat heilig.

Ik dacht er in 2018 ook zo over.

Maar die show blies mij en vele helemaal met verstomming. Blij dat een laat van mij me er toen heeft meegenomen.

Users who are viewing this thread