Rock Werchter 2026

Oogst van deze ochtend: the War on Drugs op donderdag, Lily Allen op vrijdag, Little Simz + David Byrne op zaterdag of zondag (mogen ze onderling uitvechten).
Van War on Drugs is het de vraag of ze dan al touren. De kans op David Byrne is heel klein geworden want die speelt geen drie dagen achtereen in verschillende landen.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Van War on Drugs is het de vraag of ze dan al touren. De kans op David Byrne is heel klein geworden want die speelt geen drie dagen achtereen in verschillende landen.
Ik had mijn roze hoedje op. En David Byrne is niet beducht voor een intensief tourschema (waarbij Roskilde, Beuningen en Werchter voor Amerikaanse begrippen naast de deur is).

Maar op zondag is toch ook nog nauwelijks een gunstige plek. Zou in de barn kunnen staan voor Paultje, maar dan clasht hij 100% met Moby en moet A Perfect Circle de main doen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Maar op zondag is toch ook nog nauwelijks een gunstige plek. Zou in de barn kunnen staan voor Paultje, maar dan clasht hij 100% met Moby en moet A Perfect Circle de main doen.
Met Moby clashen is geen factor toch? David Byrne - Kalkbrenner is een prima een-tweetje. Drietje als je Ethel Cain daarvoor zet.

Ondertussen is de zondag uitverkocht!
Knap hoor

wachtlijst is geopend
Had wel verwacht dat het de snelst verkopende dag zou worden, maar ook weer niet zó snel.

Voor mij persoonlijk wel een beetje jammer, had graag nog een paar maanden gewacht om m'n festivalplannen rond te maken, maar dan wordt het dit jaar dus geen Werchter. Zojuist dan ook m'n Graspop combi gehaald :)

Hopelijk komt er nog een mogelijkheid om Moby in Nederland te zien deze zomer, die staat toch wel hoog op m'n bucketlist.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Geese op Oya. Dat neigt toch meer en meer naar een show op Pukkelpop, helaas. Toch een van de hotste indiebands van het moment.

Clipse ook daar, trouwens. Maar aangezien die ook op Opener staan, kan dat nog alle kanten uit.

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en jimmywe
Ik verwacht a perfect circle eerlijk gezegd ook op de Main en hoop dat Moby als dansafsluiter na the cure speelt.

• 100
Waarderingen: Piranha43

Users who are viewing this thread