Rock Werchter 2026

Waren ze btw zo geschokt vorig jaar van de kritiek op hun jonge vrouwelijke bovenkant, dat ze dit jaar bijna uitsluitend oudere venten boeken? 😅
Vooral zondag heb je 3 kaalgeschoren mannen na elkaar staan. Hopelijk kunnen ze ze backstage uit elkaar houden. ;-)
Gelukkig idd muzikaal genoeg variatie. En we zitten nog maar aan goed een kwart van de namen. Komt dus nog veel moois op ons af.

Vooral zondag heb je 3 kaalgeschoren mannen na elkaar staan. Hopelijk kunnen ze ze backstage uit elkaar houden. ;-)
Gelukkig idd muzikaal genoeg variatie. En we zitten nog maar aan goed een kwart van de namen. Komt dus nog veel moois op ons af.
Waarvan er eentje toch ook wel wat zangeressen om zich heen verzamelt.
Wat is Moby trouwens onwijs tof live! Op Spotify vond ik het helemaal niks aan, maar ben blij dat ik ook ff een liveshow heb opgezocht.

Veel dichter bij de hemel zul je niet kunnen komen met een 1-2-3’tje op de Main Stage van A Perfect Circle, Moby en The Cure.

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan
Denk dat het APC - Moby - The Cure zal worden op zondag.
Paul die Barn afsluit.
Omdat ik voor werk mogelijk op reis moest moet ik nadenken of ik zondag eerder weg wil of maandag wat meer moet strijden. Dit zou die keuze wel makkelijk maken.

Heeft die Berninger trouwens wat National liedjes in zijn setlist? Solo ken ik er, denk ik, niet al te veel van.

Denk dat het APC - Moby - The Cure zal worden op zondag.
Paul die Barn afsluit.
Maar APC gaat toch echt helemaal morsdood slaan op die main van RW?

Als bands als Fontaines of Deftones, met echt gewoon herkenbare nummers, dat al doen. Of PWD met hun spektakel. Heel lekkere muziek maar verwacht echt een halfleeg en nog minder geïnteresseerd veld. Terwijl, zet die in een tent en het knalt...

• 100
  • Pray
Waarderingen: Breinaard en swissepfan

Als bands als Fontaines of Deftones, met echt gewoon herkenbare nummers, dat al doen. Of PWD met hun spektakel. Heel lekkere muziek maar verwacht echt een halfleeg en nog minder geïnteresseerd veld. Terwijl, zet die in een tent en het knalt...
Ik denk dat APC voorlaatste in de Barn staat, mis je enkel het begin van Moby. En Paul dan de Barn afsluit.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Worst case scenario is het donderdag het volgende. Op de website staan die namen ook gewoon in die volgorde (bedoel daarmee; headliner, dan per podium ingedeeld zo lijkt t ) soow... Wat toch wel zeer mager zou zijn.

Main: ZG > Kasabian > Lumineers > M&S > Prodigy
Barn: The Vaccines > Loyle Carner

In dezelfde trant zou dan wel eens zaterdag er zo kunnen uitzien, wat echt absurd zou zijn voor in de Barn;

Main: Halsey > TOP > Gorillaz
Barn: Haunted Youth > Kneecap > Berninger > Pixies

Heeft die Berninger trouwens wat National liedjes in zijn setlist? Solo ken ik er, denk ik, niet al te veel van.
Je moet niet gaan voor z'n National nummers nee.

Een beetje zoals met Beth Gibbons: luister vooral naar z'n (prachtige) nieuwe Get Sunk (en Serpentine Prison), wie weet speelt hij net zoals Gibbons een hitje of 2 van z'n hoofdband maar dat mag niet de main draw zijn.

Tip : begin met 'If I Can't Have Love, I Want Power'. Album van haar geproducet door Trent Reznor en Atticus Ross.

En als je maar één track beluisterd, 'I Am Not a Woman I'm a God' is een banger !

Wat mij betreft de mooiste naam in dit pakket.
Thanks, zal ik doen.

• Leuk
Waarderingen: Breinaard

Akkoord hoor, graag APC in de Barn, maar denk dat het niet zo zal zijn.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman

Users who are viewing this thread