Rock Werchter 2026

Dikke meh. Enige plusje is dat de Glasto gangers die m gezien hebben enthousiast waren maar dat was ook een speciale show. Heb een kleine hoop dat ze m in de Barn wegzetten want ik weiger te geloven dat Lewis Capaldi - The xx de bovenkant is van een RW dag. Ook daar op kantoor snappen ze heel goed dat je hiermee niet wegkomt.

Om wat tegengeluid te geven: ik ben tevreden met deze set aan namen. Lewis vind ik een fijne toevoeging, die heeft me in 2022 op de weide al overtuigd. 21 Pilots, Mumford & Sons, Gorillaz en The XX vallen ook binnen mijn muzieksmaak. Moby heb ik gisteren voor het eerst opgezet. The Cure moet ik nog wat inkomen, vond het in 2012 niet zo, maar ben bereid ze een tweede kans te geven. The Prodigy zegt me vrij weinig, dus daar moet ik nog even induiken. Maar dat combi-ticket komt er vandaag wel 🤘

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
I find it striking that the announcement once again doesn't include any information about the location at the time table or a stage. Perhaps a few things are still uncertain, and they're trying to maintain maximum flexibility?

Poeh. Ik heb echt voor het eerst moeite om enthousiast te worden voor deze editie. Had toch echt veel hoop. Maar op een enkele naam na vind ik het echt een "belegen" line up. En mijn hoop voor een fijne onderlaag aan artiesten begint ook wel een beetje te vervagen.

Mijn groep begint al te morren. "Is dit het?" is de grootste gemene deler

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Dat leek wel de laatste vacature voor TWOD, Lorde enz.
Of ze moeten het voordeel er van in zien om die later nog in te voegen op een of andere manier....
Bij MadCool zijn deze acts ook de nr.3 van het rijtje. Dus er is volgens mij nog wel ruimte om dit formaat ff in te ritsen.

De optelsom; geen enkele lijn. Behalve dat ze misschien om een of andere reden proberen de classics, beukers, indie, 'dance' -liefhebbers. allemaal tegelijk willen overhalen een combi te halen, maar ik denk dat voor elke liefhebber van het genre geldt; "ik heb werkelijk geen idee waar de line-up naartoe gaat, ik wacht nog wel ff een 25 namen af."

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread