Rock Werchter 2026

Lewis Capaldi blijft hardnekkig terugkeren in de voorspellingen. Hij zit rond Werchter midden in zijn Britse tour. Een oversteek naar het vasteland (voor één optreden, bovendien 2 dagen achter elkaar in verschillende landen) is totaal onwaarschijnlijk, zeker gezien zijn fysieke issues.
Ik wou dat je gelijk had gehad

Hoe is die plots naar Headline-status gesprongen? Die is toch niet echt groter dan 3 jaar geleden

Lijkt me sub-head.
Was drie jaar geleden al best populair en het feit dat hij er nu enige tijd is uitgeweest maakt dat het exclusiever is.
Zal er wel iets mee te maken hebben toch?

Mooi dat jij ook al gaat bepalen welke artiesten met pensioen mogen. Respect is ver zoek… ga eens naar The Cure kijken zou ik zeggen. En vertel daarna eens of die mannen er nog iets van kunnen.
Hij zegt hier toch niet per se dat The Cure met pensioen moet?

Mooi dat jij ook al gaat bepalen welke artiesten met pensioen mogen. Respect is ver zoek… ga eens naar The Cure kijken zou ik zeggen. En vertel daarna eens of die mannen er nog iets van kunnen.

X aantal jaar geleden in het Sportpaleis gezien.
Kwamen toen wel echt over als een band die al lang over hun toppunt heen waren :D.

• Thinking
Waarderingen: Everyknight
Ben er geen fan van, maar het is iig niet een band of artiest die ver over zijn toppunt heen is en met pensioen zou moeten gaan.
Jouw toon is echt enorm irritant. Dit is even sneu als alle popmuziek wegzetten als kleutermuziek. Je kunt ook op respectvolle manier je mening uiten over artiesten. Of beter nog, gewoon niks zeggen als een act niet jouw smaak is.

Users who are viewing this thread