Rock Werchter 2026

Voor de Barn, daar zijn ongeveer 8 topplaatsen mogelijk, grootste kanshebbers (en meest realistische):
- David Byrne
- A Perfect Circle
- Tamino
- Pixies
- Prodigy (als dit effectief uitkomt?)
- Paul Kalkbrenner (eindelijk eens barn?)

Ik zie daar op zijn Werchters ook wel weer een Xavier Rudd verschijnen. Little Simz gaat richting Main volgens mij.
Dit zouden prima barn heads zijn. Dan mogen ze morgen wel met een mindere sub komen.

I thought Simz would be great against the oldies on Sunday evening. Maybe that was more hope than anything as I’d love to see her over Moby.

Well roll on tomorrow for whatever comes. 1 name, a package or nothing at all. Least there are some other festivals announcing to give us more clues
Little Simz was great in the Afas live when i saw her perform there last month.

Voor de Barn, daar zijn ongeveer 8 topplaatsen mogelijk, grootste kanshebbers (en meest realistische):
- David Byrne
- A Perfect Circle
- Tamino
- Pixies
- Prodigy (als dit effectief uitkomt?)
- Paul Kalkbrenner (eindelijk eens barn?)

Ik zie daar op zijn Werchters ook wel weer een Xavier Rudd verschijnen. Little Simz gaat richting Main volgens mij.
Belangrijker is natuurlijk welke absolute kutact morgen wordt aangekondigd:
- The Lumineers
- Benson Boone
- Rag 'N Bone Man? Waarom niet!
- Teddy Swims
- Macklemore
- The Offspring

Place your bets!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Puur theoretisch kan het Capaldi wel zijn, op zich is Werchter ook enige optie met zijn andere data. Maar zou dan midden UK-run ff tussen twee data overkomen.

Combinatie met Teddy zou veel tickets doen schuiven.

Belangrijker is natuurlijk welke absolute kutact morgen wordt aangekondigd:
- The Lumineers
- Benson Boone
- Rag 'N Bone Man? Waarom niet!
- Teddy Swims
- Macklemore
- The Offspring

Place your bets!
Teddy heeft zichzelf onbedoeld al aangekondigd. Ben er eigenlijk best benieuwd naar. Hoor veel positieve dingen over zijn concerten en zingen dat kan hij wel.

Users who are viewing this thread