Rock Werchter 2026

Vette boeking! Heel leuk om nu eens verrast te worden! Altijd al willen zien, hoop geen vergane glorie zonder Keith.

Wel opvallend dat (behalve een vrouw in de XX) er nog geen enkele vrouwelijke artiest geprogrammeerd is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en JP5
Prodigy in the Barn zou prachtig zijn, maar dan gaan er toch echt ongelukken gebeuren en moet je een uur vantevoren binnen zijn?

Ja, is dat nog zo denk je? En wordt het risico op echt vervelende situaties niet wat weggenomen door de open achterkant van de Barn? Een mooi dansfeest op het plein is ook niet verkeerd.

Ging bij een Elbow toch ook vrij ok, volgens mij. Al stonden die tegenover RAYE, en niet Mumford. 😉

Ja, is dat nog zo denk je? En wordt het risico op echt vervelende situaties niet wat weggenomen door de open achterkant van de Barn? Een mooi dansfeest op het plein is ook niet verkeerd.

Ging bij een Elbow toch ook vrij ok, volgens mij. Al stonden die tegenover RAYE, en niet Mumford. 😉
Als the Prodigy Barnhead is dan staan ze tegenover de sub op mainstage (Lorde?). In ieder geval niet tegenover Mumford, ook al wordt het voor de liefhebbers van beide wel snelwandelen naar mainstage en weinig kans op een plek in het voorvak.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Als the Prodigy Barnhead is dan staan ze tegenover de sub op mainstage (Lorde?). In ieder geval niet tegenover Mumford, ook al wordt het voor de liefhebbers van beide wel snelwandelen naar mainstage en weinig kans op een plek in het voorvak.
Hopen op een mooie KlubC naam dan…

Deze namen maken het tot nu toe niet echt aantrekkelijk om een combi te komen omwille van deze twee donderdagnamen.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
Ik reken toch op mainstage. Is het in The Barn, dan is het straf, maar dan moet het ego toch serieus verminderd zijn. Denk ook dat het qua publieke opkomst onverantwoord zou zijn. Geef het Werchter-publiek hits en dan heb je een grote massa gegarandeerd.

Waarom zouden ze niet gewoon na Mumford & Sons op de Main Stage staan? De banjo’s van 22:00-23:30 en dan The Prodigy van 00:30 - 02:00. Lijkt me veel logischer dan andersom of dan The Prodigy in de Barn te zetten.
Het zou kunnen, maar dan ga je er wel van uit dat RW op donderdag een uur langer door mag gaan. Realistischer is dan dat het allemaal een uur eerder is.

Zet dit in de Barn en je hebt volgens mij wel echt een vette boeking tegenover Mumford. Zelfs in deze samenstelling.

Te hopen in ieder geval dat het niet ten koste van Lorde is gegaan…
zijn er echt mensen die Lorde willen zien komen, op een headlinerplek notabene? is dat niet diegene die haar publiek vroeg om te zwijgen om dan zelf kattevals verder te zingen?

Users who are viewing this thread