Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mumford & Sons is echt totaal niet aan mij besteed, maar als er iets even sterk tegenover staat in KlubC als Aurora + Röyksopp in 2023, dan mag het van mij.
Niet onverwacht maar toch jammer. Van alle mogelijke headliners Mumford & Sons de allerminst boeiende, 2x weggelopen. Hopen op een mooi alternatief in de tenten. En Lorde als sub zou al veel goed maken!
Mumford & Sons is echt totaal niet aan mij besteed, maar als er iets even sterk tegenover staat in KlubC als Aurora + Röyksopp in 2023, dan mag het van mij.
Aurora was inderdaad sterk in 2023. Daarna eerlijk gezegd afgedropen vanwege de regen, dus Mumford & Sons gemist. Volgend jaar toch maar een nieuwe poging, want alles bij elkaar hebben ze genoeg leuke liedjes.
Over Aurora gesproken: het is stil met tourplannen in 2026.
Ik ben er op zich wel blij mee. Vooral de laatste keer vond ik het wel een feel good show. Morgen ga ik ze ook al zien in het sportpaleis.
Had ze ook wel verwacht op RW. Maar ik begrijp wel dat het geen al te spannende headliner is.
Intussen The War on Drugs op Stubru...
Was volgens mij weer een klassieke Mad Cool fout, waarin iemand uit de biecht klapte met wat ze bezig waren. Het vreemde artikel of niet, er stonden toch dingen in die we niet konden weten en wel bleken te kloppen.
Maar dat was een momentopname, want zoals altijd, er wijzigen dan nog heel veel zaken.
Ik betrap me erop dat ik letterlijk elk lied van die drie eerste albums van Mumford nog rats vanbuiten kan meezingen. Wat heb ik die een periode plat gedraaid vroeger. Nu ook niet zo moeilijk, want elk lied is precies ook hetzelfde...