Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Stond duidelijk leesbaar op een scherm in de bureau.
Kijk dat is mooi binnen komen!
Als het klopt is dit precies het rijtje mainstage waar ik blij van word en beoordeel dit zelf als een sterk rijtje. Mumford vind ik een fijne band en samen met Lorde een mooie combinatie met oud en nieuw bij elkaar. Lumineers is een beetje jammer maar zo typische band die het wel goed doet. Vampire Weekend als indie daglicht en meneer Guy is nou eenmaal populair. En Kasabian wegzetten op die plek is mooi geboekt en passend bij hun populariteit hier, grote kans dat ik ze dan wel ff meepak om te kijken wat dat nog is live
Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Lorde en Kasabian zou erg tof zijn. Vampire Weekend gaat op die main en stuk minder zijn dan de Afas of Marquee PKP, dus die zal ik dan laten schieten in het geval van een beter alternatief. Ee rest vind ik geen zak aan. Daarnaast zie ik dit ook niet echt uitverkopen.
Denk niet dat Herman Sam Fender al meteen gaat boeken na dit jaar. Zal wel nog even moeten helen.
AM lijken niet meteen actief te gaan worden.
Kings of Leon zou wel nog kunnen.
Editors gaan deze zomer nog niet touren. Tom Smith doet nog enkele soloshows dit voorjaar. De zomer zelf zullen ze wellicht houden om verder te schrijven en op te nemen voor de achtste plaat.
Eens, de logica is ver te zoeken. En het is ook geen line up om de dagtickets voor donderdag te laten knallen.
Dat gezegd hebbende, kan ik ook niet uitsluiten dat het waar is
Eens, de logica is ver te zoeken. En het is ook geen line up om de dagtickets voor donderdag te laten knallen.
Dat gezegd hebbende, kan ik ook niet uitsluiten dat het waar is
Lumineers stonden in 2023 wel ook gewoon de donderdag, net als Zwangere Guy. Kasabian toen de vrijdag uit mijn hoofd. En ja, M&S ook de donderdag als lastminute vervanger voor Stromae. Dus met het argument van geen donderdagnamen ga ik wel niet meteen akkoord