Rock Werchter 2026

Twee belangrijke data in AFAS DOME van grote RW Kanshebbers:
- Benson Boone op zaterdag 8 november
-Muimford and Sons : op donderdag 13 november
Wie weet worden zij die dag zelf nog aangekondigd voor RW zoals Kate Perry voor Werchter Boutique.

• Haha
Waarderingen: Louwers en jimmywe
Twee belangrijke data in AFAS DOME van grote RW Kanshebbers:
- Benson Boone op zaterdag 8 november
-Muimford and Sons : op donderdag 13 november
Wie weet worden zij die dag zelf nog aangekondigd voor RW zoals Kate Perry voor Werchter Boutique.
Op een zaterdag dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk

• Leuk
Waarderingen: Paddy
De live versie van 'The Dog days are over' zonet op StuBru is ook geen reclame voor FATM 😬
Ik heb Florence eens een kwartier horen zingen, die keer net nadat Skunk Anansie klaar was in de tent. Dat was toch niet al te best (zeker niet na de vocale kwaliteiten van Skin gehoord te hebben).

Voor mensen die ze al meermaals gezien hebben: is ze gewoonweg niet de beste zangeres of is dit eerder uitzonderlijk?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Paddy
Ik heb Florence eens een kwartier horen zingen, die keer net nadat Skunk Anansie klaar was in de tent. Dat was toch niet al te best (zeker niet na de vocale kwaliteiten van Skin gehoord te hebben).

Voor mensen die ze al meermaals gezien hebben: is ze gewoonweg niet de beste zangeres of is dit eerder uitzonderlijk?
Ze kan zeker wel zingen, maar denk dat het een gevalletje London Grammar is. Het is ook niet de makkelijkste muziek om te zingen. Heb haar twee keer live gezien, en beide keren was het geweldig.

Niet altijd zuiver, mede door dat ze vrolijk in het rond huppelt waarschijnlijk. Maar heb het nooit als storend ervaren.

Users who are viewing this thread