Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch wel jammer, weinig hardrock namen die touren dus had wel wat uit het segment van Graspop verwacht als in Architects, Limp Bizkit, Within Temptation of BMTH. EC wel lachen voor op Werchter, dat wordt wel een feestje.
Roskilde, Colours of Ostrava and Way Out West all teasing imminent announcements. Roll on next week again for Werchter to get going again. Guessing it’ll just be 2 bigger headliners and then the package prior to ticket sales
Roskilde, Colors of Ostrava and Way Out West all teasing imminent announcements. Roll on next week again for Werchter to get going again. Guessing it'll just be 2 bigger headliners and then the package prior to ticket sales
Roskilde, Colours of Ostrava and Way Out West all teasing imminent announcements. Roll on next week again for Werchter to get going again. Guessing it’ll just be 2 bigger headliners and then the package prior to ticket sales
Ligt eraan denk ik wat je magie vind. Eenmaal eerder gezien in de buitenlucht en dit vond ik al fantastisch. De Barn weet shows naar een nog hoger niveau te tillen en ken hun muziek nog beter dan toen. Ja daar zou ik echt heel erg naar uit kijken
Ligt eraan denk ik wat je magie vind. Eenmaal eerder gezien in de buitenlucht en dit vond ik al fantastisch. De Barn weet shows naar een nog hoger niveau te tillen en ken hun muziek nog beter dan toen. Ja daar zou ik echt heel erg naar uit kijken