Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Echt nog altijd zo hard aan het balen dat die show van Bad Omens in de Barn toen niet is doorgegaan, als ze nu al Graspop headlinen zal het er dus nooit meer van komen.
Echt nog altijd zo hard aan het balen dat die show van Bad Omens in de Barn toen niet is doorgegaan, als ze nu al Graspop headlinen zal het er dus nooit meer van komen.
Idem. Letterlijk hardop gevloekt toen de melding van RW binnenkwam.
Dan mag ik wel hopen dat als Bad Omens naar Graspop gaat, wij Alter Bridge mogen verwelkomen.
Bizar dat IDLES weeral op tour is in 2026. Gaat Werchter ze deze keer eens overslaan? Topband maar het begint wat overkill te worden na zowat elk jaar minstens 1-2 keer in België gestaan te hebben sinds corona.
Nee, er is zelden een overlap tussen Graspop en RW (Brutus in 2024 was een uitzondering). Dat betekent nog niet dat er niets stevigs staat op RW. Ik denk dat de kans op A Perfect Circle inderdaad is gestegen.
Nee, er is zelden een overlap tussen Graspop en RW (Brutus in 2024 was een uitzondering). Dat betekent nog niet dat er niets stevigs staat op RW. Ik denk dat de kans op A Perfect Circle inderdaad is gestegen.