Rock Werchter 2026

Wanneer verwachten we nieuws van Bilbao BKK live (weinig overlap met RW) of Mad Cool FESTIVAL (veel overlap met RW)? Ineens de volledige line-up?

Echt nog altijd zo hard aan het balen dat die show van Bad Omens in de Barn toen niet is doorgegaan, als ze nu al Graspop headlinen zal het er dus nooit meer van komen.
Idem. Letterlijk hardop gevloekt toen de melding van RW binnenkwam.
Dan mag ik wel hopen dat als Bad Omens naar Graspop gaat, wij Alter Bridge mogen verwelkomen.

Bizar dat IDLES weeral op tour is in 2026. Gaat Werchter ze deze keer eens overslaan? Topband maar het begint wat overkill te worden na zowat elk jaar minstens 1-2 keer in België gestaan te hebben sinds corona.
Ik heb gelezen dat ze alleen festivals richting Oost-Europa doen en dan in het najaar zaaltour.

Kvrees het. Zullen het weer moeten doen met de Mumfords en Florence's...
Nee, er is zelden een overlap tussen Graspop en RW (Brutus in 2024 was een uitzondering). Dat betekent nog niet dat er niets stevigs staat op RW. Ik denk dat de kans op A Perfect Circle inderdaad is gestegen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nee, er is zelden een overlap tussen Graspop en RW (Brutus in 2024 was een uitzondering). Dat betekent nog niet dat er niets stevigs staat op RW. Ik denk dat de kans op A Perfect Circle inderdaad is gestegen.
Dit jaar ook amenra maar dat zegt het al nooit grote internationale namen dus deze namen kan je volledig afschrijven

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Users who are viewing this thread