Rock Werchter 2026

Jack kreeg ook zijn laatste show niet echt vol. Maar is objectief een erg mooie Barn naam. Of in combinatie met de juiste headliner.
Hij leek de laatste keer ook bewust te kiezen voor meer intieme zalen. De twee shows in Tivoli waren in ieder geval instant uitverkocht.

Als acts zoals Snow Patrol in de Barn kunnen staan dan kan Jack White dit zéker. Een act die erg gevierd wordt door de liefhebbers maar commercieel gezien geen hele grote artiest is. Zijn show als sub voor PJ vond ik ook niet optimaal werken.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en musicislife
Jack kreeg ook zijn laatste show niet echt vol. Maar is objectief een erg mooie Barn naam. Of in combinatie met de juiste headliner.
Akkoord, maar was natuurlijk ook midden Juli en laat aangekondigd. Er waren verzachte omstandigheden. Maar goed, ik denk dat het management nu ook wel moet beseffen dat Jack White meer naar de ab-zalen nu moet neigen in België, dan de lotto arena's.

Ik heb net te horen gekregen dat ik wellicht een paar weken voor RW voor de 2e keer vader word. Heuglijk nieuws natuurlijk, maar de kans is groot dat ik voor de eerste keer sinds lang weer een volledig weekend RW ga moeten skippen. Een dagticket kan er misschien wel af. Tenzij RW dus volledig in mijn straat boekt dit jaar, zullen ze mij niet kunnen overtuigen om elke dag op en af te gaan.
Proficiat!!

• Geweldig
Waarderingen: abzurd
Jack White mogen ze toch echt niet mislopen, zelfs als hij co of sub wil zijn? Als je ziet wat er de laatste jaren al allemaal als voorlaatste heeft gespeeld...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Positie zoals 2012 - voor dEUS en PJ - lijkt perfect. En toen had hij met Sixteen Saltines zelfs een radiohitje. Lukt 'm de laatste jaren ook niet meer.

Met Placebo en Jack white als opties toch weer 2 mooie namen voor boven in het affiche! Al kunnen dit ook weer 2 prachtige Barnheads zijn.

Dagje in de Barn met Richard ashcroft / Pixies / Jack White zou zalig zijn!
Is Placebo ook aangekondigd ergens?

Wat eigenlijk met The XX? Sinds hun Coachella- en Primavera aankondiging nog geen andere festivalshows aangekondigd voor komende zomer. Oliver Sim heeft onlangs ook nog twee nieuwe singles uitgebracht dus die lijkt weer toe te werken naar een nieuw solo-album. Wat denken jullie?

Wat eigenlijk met The XX? Sinds hun Coachella- en Primavera aankondiging nog geen andere festivalshows aangekondigd voor komende zomer. Oliver Sim heeft onlangs ook nog twee nieuwe singles uitgebracht dus die lijkt weer toe te werken naar een nieuw solo-album. Wat denken jullie?
Coachella en Primavera kondigen hun hele line-up dan ook meteen in één keer aan.
Ik zou dus nog niet beginnen wanhopen omdat ze nog niet op andere festivals zijn aangekondigd. Het zijn voorlopig maar een handvol artiesten (The Cure, Gorillaz, Twenty One Pilots en consoorten) die met het gros van de aankondigingen gaan lopen.

Er is nog wel ruimte voor een grote naam om pas later in het circuit op te duiken.
Enfin, dat hoop ik, want zou heel heel heel heel graag hebben dat The XX op RW staat...

Coachella en Primavera kondigen hun hele line-up dan ook meteen in één keer aan.
Ik zou dus nog niet beginnen wanhopen omdat ze nog niet op andere festivals zijn aangekondigd. Het zijn voorlopig maar een handvol artiesten (The Cure, Gorillaz, Twenty One Pilots en consoorten) die met het gros van de aankondigingen gaan lopen.

Er is nog wel ruimte voor een grote naam om pas later in het circuit op te duiken.
Enfin, dat hoop ik, want zou heel heel heel heel graag hebben dat The XX op RW staat...
Ik zou ze ook graag zien touren deze zomer maar vind het dan ook wel vreemd dat Oliver Sim lijkt toe te werken naar een nieuwe soloplaat? Je zou toch verwachten dat ze nieuwe muziek spelen als ze festivalshows doen.

Users who are viewing this thread