Ik gooi nog maar eens wat nieuwe namen in de roulatie. Gewoon om niet het risico te lopen dat het vandaag mislukt 24 pagina’s te vullen met het kunnen uitspreken van onze voor-/afkeur of het tonen van onze superioriteit.
Qua voorspelling zal het niet zo accuraat zijn. Dit leek me gewoon een redelijk uitgebalanceerd programma en ik wilde er ook wat verrassingen infietsen. Ik kon me nog net bedwingen Doechii en de Pet Shop Boys buiten de line up te houden. Komt ie.
Donderdag: Pulp - Florence and the Machine
Barn: Skrillex
Klub C: Interpol
Vrijdag: Haim - Billie Eilish
Barn: David Byrne
Klub C: Odesza
Zaterdag: 21 Pilots - Fred Again
Barn: Within Temptation
Klub C: Big Thief
Zondag: Vampire Weekend - The Cure
Barn: Charlotte de Witte
Klub C: Froukje & S10
- Om jullie te plezieren heb ik Mumford, Benson en Sabrina thuisgelaten. Van de popprinsessen moet Billie dan dus maar onze wildcard worden, al is dat een beetje tegen beter weten in. Maar Chappell zal wel een zomertje uitrusten.
- Geen idee of Interpol gaat passen in de Klub C. Lijkt me wel mooi maar denk dat we daar eerder nog iets electronisch krijgen (Bonobo ofzo) of een soulsinger als Leon Bridges, Leon Thomas of Victoria Monét.
- CDW zal wel enkel de main af komen sluiten, maar dat vond ik een beetje too much, met ook Fredje die dat al mag doen.
- We komen er mooi weg mee dat Katy Perry op Boutique of Live is Live zal staan. Prima. In tegenstelling tot Tyler the Creator waar Pukkelpop - dikke helaas - mee aan de haal gaat.