Rock Werchter 2026

Vraag me ook af wie nu dé grote rock naam gaat worden van deze editie, ik kom toch niet veel verder dan Muse of Pearl Jam als opties, met als outsiders wellicht BMTH en MCR. FF zie ik niet gebeuren zo kort op elkaar.

Ja er zijn een hoop mogelijke headliners die gaan touren, maar die vallen toch meer onder pop of alternative.

Edit: Wellicht dat ze het toch aan gaan durven om Volbeat te bombarderen tot headliner? Wel met een sterke co/sub headliner dan. Ik weet niet hoe het in België zit, maar in NL zijn ze echt gigantisch populair. En voor de drank omzet zal het ook geen slechte zijn.
Naar mijn gevoel weinig populair in België, maar vrees dat ze voor lager dan sub sowieso niet zullen afzakken naar Werchter. Maar geef me dan liever BMTH of MCR, als headliner hehe

Denk dat BMTH nog wel eens kan werken als headliner hoor, laat ze zich maar bewijzen. Super gave effects met naar mijn mening erg goede muziek. Misschien KOL ervoor als act voor de gemiddelde Werchterganger. Baal echt van SOAD zoals gezegd had dat echt DE acts van het weekend geweest, maarja... Nog genoeg gave namen die we kunnen verwachten maar de wow-factor is met de geruchten wel een beetje weg.

Chappel Roan is een beetje de Lizzo van een paar geleden. Kijk ons is even divers doen. Gaat als afsluiter toch nergens over.
Lizzo heeft d'r eigen ruiten in gegooid.

Verder:
Animated GIF

Waren ooit populairder. Maar tegenwoordig echt nergens meer, als je die verkoop in het Sportpaleis nu ziet, dat is een drama
Ik ging eens ff kijken met de gedachte zo erg kan het toch niet zijn. Maar eeh dat is wel heel erg. Grappig want de Ziggo Dome was in een flits uitverkocht. Inmiddels wel weer wat kaarten beschikbaar maar dan doen ze ook nog een Ahoy erbij. Zou het alsnog wel een gave co-headliner vinden met BMTH

Waren ooit populairder. Maar tegenwoordig echt nergens meer, als je die verkoop in het Sportpaleis nu ziet, dat is een drama.
Staan ook in Ahoy waardoor veel Nederlanders nu niet naar Sportpaleis gaan waar ze dat anders wel zouden doen. Maar neemt niet weg dat populariteit in Nederland groter is.

Wel schrijnend ja. Paar dagen voor de show gewoon nog staanplaatsen te koop.

Hebben ook populairdere tijden gekend hier dan.

Lizzo heeft d'r eigen ruiten in gegooid.

Verder:
Animated GIF
Dat mag je vinden. Maar een aantal leden blijven bepaalde namen elke pagina maar in het gerucht circuit gooien, maar is dat dan ook basis van muzikale kwaliteiten? Lizzo was ook ineens een hot topic, ik voelde daar precies hetzelfde bij.

Ik ging eens ff kijken met de gedachte zo erg kan het toch niet zijn. Maar eeh dat is wel heel erg. Grappig want de Ziggo Dome was in een flits uitverkocht. Inmiddels wel weer wat kaarten beschikbaar maar dan doen ze ook nog een Ahoy erbij. Zou het alsnog wel een gave co-headliner vinden met BMTH
Ja toch wel. Ach ik zit er woensdag gewoon weer. Vader blijft een giga fan en het zal voorlopig het laatste concert worden tot we wat meer gesetteld zijn.

Dat mag je vinden. Maar een aantal leden blijven bepaalde namen elke pagina maar in het gerucht circuit gooien, maar is dat dan ook basis van muzikale kwaliteiten? Lizzo was ook ineens een hot topic, ik voelde daar precies hetzelfde bij.
Lizzo pakte wel nooit de spots die Roan nu gepakt heeft. De 'hotness' van Lizzo zou ik eerder durven vergelijken met het boomen van Lola Young.

Alex Warren net aangekondigd voor een show in het Sportpaleis. Dat die ook maar ver weg blijft van de wei.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Edit: Wellicht dat ze het toch aan gaan durven om Volbeat te bombarderen tot headliner? Wel met een sterke co/sub headliner dan. Ik weet niet hoe het in België zit, maar in NL zijn ze echt gigantisch populair. En voor de drank omzet zal het ook geen slechte zijn.
Graspop moet ook nog aan hun 8 headliners komen.
Zou me niet verbazen als het aan Volbeat is om die moeilijke donderdag te dragen daar.
Naar mijn gevoel weinig populair in België, maar vrees dat ze voor lager dan sub sowieso niet zullen afzakken naar Werchter. Maar geef me dan liever BMTH of MCR, als headliner hehe
Volbeat trekt in België toch wel een stuk meer volk dan MCR

Naar mijn gevoel is Volbeat in BE absoluut geen act die vlot kaarten schuift. MCR mogelijks evenmin, maar daarvan hebben we de laatste jaren geen “bewijs”. Dus dan blijf ik als fan zijnde graag even in de waan hihi

• Leuk
Waarderingen: joeyvd
Inderdaad moeilijk te vergelijken, maar ik heb toch ook het gevoel dat MCR niet echt extreem groot is in België. Zijn natuurlijk populair, maar zie geen stormloop voor tickets ervoor

Users who are viewing this thread