Rock Werchter 2026

Zou Iron Maiden een optie zijn? Zijn terug op de festivals komende zomer en een groot gat rond Werchter.
2011 stonden ze er namelijk ook.
vorige keer verliep ook niet echt lekker op werchter volgens de band
oa de idioot met de laser

Wel een fijne 'nieuwe' band die tickets verschuift én niet als laatste hoeft te spelen. Al vaak getwijfeld om een ticket te kopen voor een losse show, maar Rock Werchter zou ik helemaal geweldig vinden.

Royel Otis op de Slope zie ik voorbij komen. Dat is gewoon een Main of Barn naam he.
Idd, doet tegenwoordig AFAS en stond ook geprogrammeerd voor de Marquee (tweede grootste podium) in de namiddag op Pukkelpop. Gaat gewoon hoge spot innemen, als ze langskomen.

Zou Iron Maiden een optie zijn? Zijn terug op de festivals komende zomer en een groot gat rond Werchter.
2011 stonden ze er namelijk ook.
Was in 2011 geen succes. Maiden fans zijn ook vrij conservatief dus zullen niet snel naar Werchter gaan voor alleen Maiden. Tenzij de dag om Maiden geprogrammeerd wordt maar dat kan ik mij niet voorstellen. Een Werchter Classic lijkt mij dan nog logischer maar ook dat zie ik niet gebeuren.

Was in 2011 geen succes. Maiden fans zijn ook vrij conservatief dus zullen niet snel naar Werchter gaan voor alleen Maiden. Tenzij de dag om Maiden geprogrammeerd wordt maar dat kan ik mij niet voorstellen. Een Werchter Classic lijkt mij dan nog logischer maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Is dit ergens op gebaseerd? En volgens mij zijn er genoeg conservatieve mensen die naar Werchter gaan waar natuurlijk niets mis mee is..

Iron Maiden zou ik zwaar toejuichen. Nog steeds dat van 2011 ... Iron Maiden zal gewoon werken op Rock Werchter hoor!

Tgoh, Iron Maiden - Bring Me The Horizon zou nog wel een dingetje kunnen zijn? Dan een grotere popnaam de barn laten afsluiten, ergens nog een legacy rock act in de namiddag op de mainstage en je trekt wellicht wel een publiek terwijl je de combi's ook tevreden houdt met de popafsluiter in de Barn.

Nuja, Iron Maiden en Bring Me The Horizon liggen ook wel best ver weg van mekaar... The Cure - Iron Maiden zou op z'n eigen manier kunnen werken ook, maar da's misschien te veel van het goede.

Tgoh, Iron Maiden - Bring Me The Horizon zou nog wel een dingetje kunnen zijn? Dan een grotere popnaam de barn laten afsluiten, ergens nog een legacy rock act in de namiddag op de mainstage en je trekt wellicht wel een publiek terwijl je de combi's ook tevreden houdt met de popafsluiter in de Barn.

Nuja, Iron Maiden en Bring Me The Horizon liggen ook wel best ver weg van mekaar... The Cure - Iron Maiden zou op z'n eigen manier kunnen werken ook, maar da's misschien te veel van het goede.
Beide beter dan Maiden - Black Eyed Peas :ROFLMAO: Wat was dat slecht toen...

• Haha
Waarderingen: Kennys.j
Volgens mij heeft maiden zelf wel eens aangegeven dat ze niet meer op majors willen spelen en enkel op metal festivals toch?

Ja, fair enough.

Welke bedoel je? Denk dat zowel Gorillaz als The Cure goed zullen werken.
Met Gorillaz in 2018 had ik een enorm exodus gevoel, wei liep goed leeg of toch waar ik rondhing. Was nochtans op een high want nooit eerder te zien op een festival toch?
IM was ook geen succes in 2011, rare dag toen (en heb een overkill gevoel bij de band maar dan niet in combo met RW natuurlijk).
Chappel Roan zou een leuke nieuwe headliner zijn maar ik vrees te licht voor 90 minuten te boeien op die spot voor RW (zoals Olivia dat eigenlijk ook niet had, zoals Maneskin dat het jaar ervoor niet had, zoals Sam Fender dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet had gehad), iets wat je niet moet vrezen van die andere oud gedienden hier genoemd natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: koolket en bicky
Er was nochtans veel Maiden volk, maar die andere 60000 man lag er niet of amper van wakker.

Users who are viewing this thread