Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat weet ik. Maar dat staat los van de huidige situatie waarbij hij onder de vlag van FKP Skorpio zit. En het dus geen vanzelfsprekendheid is dat ie geboekt kan worden. Niet onmogelijk. Maar daarom ook mijn zijsprongetje of het überhaupt wel opportuun is om er grote moeite voor te doen als er alternatieven zijn én hij deze zomer al twee keer in België staat (en het nog niet helemaal uitverkocht is).
De bronnen spreken elkaar tegen. De ene zegt dat de capaciteit 52 000 per dag is, de andere dat het teruggeschaald is naar 35 000 om het doenbaar te houden. Punt blijft dat het enorm veel volk is dat die dagen naar linkeroever trekt, en Sheeran wegzetten als een tikje passè niet echt een juiste omschrijving is.
Weet k niet hoor. Hebben idd al een europa tour aangekondigd, zonder België. Maar je weet nooit dat daar bvb nog een classic ofzo bijkomt , plus hun band met werchter. Helemaal afschrijven zou ik het nog niet doen
'Vermant benadrukt nog dat de concerten van Ed Sheeran zich in augustus voordoen, wanneer het broedseizoen voor vogels als voorbij is. Ook zal niet de maximale capaciteit gebruikt worden voor die concerten. Het gaat om twee dagen van maximaal 35.000 bezoekers, wat de helft is van de maximumcapaciteit van het terrein. De eerste dag van Ed Sheeran is al uitverkocht, het tweede concert nog niet.' https://www.hln.be/antwerpen/voorta...-van-wereldallure-zoals-ed-sheeran~a381a7a0f/
Weet k niet hoor. Hebben idd al een europa tour aangekondigd, zonder België. Maar je weet nooit dat daar bvb nog een classic ofzo bijkomt , plus hun band met werchter. Helemaal afschrijven zou ik het nog niet doen