Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zometeen Foster The People, ik ben benieuwd of ze zich weer " relevant kunnen maken". Want dit is toch wel een van de boekingen waarvan je denkt; 10 jaar terug enkele hits en compleet uit beeld geraakt daarna.
Ondanks de hype, Pommelien thijs levert toch een van de optredens van Werchter af. Zelfs als AmenRa fan vond ik dit een top poprock optreden. Kwam alleszins ook zeer authentiek over
Wunderhorse meesterlijk. Wou pommelien een kans geven maar was moeilijk om hierna in te komen. Dus maar naar Foster The People maar dat was een nog slechtere keuze, afgrijselijk zeg. Nu gelukkig goed plaatsje voor Goose
Wunderhorse: teleurstellend (ongeïnspireerd)
Finneas: positief verrast (momentje van de dag met Till forever falls apart)
Allie X: opera meets Lady Gaga (leuk)
Hebben ze iets tegen België dan? Want ongelofelijk hoe goed die overal onthaald worden. En de keren dat ik ze zag smeten ze zich ook 200%, zo hard zie je bands het maar zelden doen.
Hebben ze iets tegen België dan? Want ongelofelijk hoe goed die overal onthaald worden. En de keren dat ik ze zag smeten ze zich ook 200%, zo hard zie je bands het maar zelden doen.
Wunderhorse: teleurstellend (ongeïnspireerd)
Finneas: positief verrast (momentje van de dag met Till forever falls apart)
Allie X: opera meets Lady Gaga (leuk)