Rock Werchter 2025

Tom Odell, ik snap nog steeds niet waarom die treurwilg zo veel volk blijft trekken met zijn middle of the road muziek. Het is oerdegelijk saai. Maar he...straks gaat de wei weer los op Another Love he.
Tom Odell, ik snap nog steeds niet waarom die treurwilg zo veel volk blijft trekken met zijn middle of the road muziek. Het is oerdegelijk saai. Maar he...straks gaat de wei weer los op Another Love he.
Bijna nooit met je eens, maar nu wel. Ooit een fantastisch optreden weten geven in 2013 in Koninklijk Circus maar daar teert die nog altijd op. Onbegrijpelijk.

Ik vraag me btw oprecht af of Sam Fender zijn grote kans nu niet gemist heeft. Het is een steengoede artiest die, als hij er staat ook echt er indrukwekkend staat. Hij had het momentum met de nieuwe plaat, hij had de hoge spots..en dan dit. Zoiets moet bij organisatoren toch een zure smaak achter laten? We zaten er bij de aankondiging nog mee te lachen, maar nu is het ook effectief van dat. Die reputatie blijft dus aan hem plakken, en lijkt me valabel dat sommige programmators hem gewoon niet meer boeken voor die hoge spots omdat het een risico is. Zonde.
Ander en beter. Als iggy Pop geen last heeft en deze koorknaap bij elke slijm keelpijn heeft, dan zoek je beter een andere job.

• Grrr
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje en Bob105
Wat een zaligmakende dag als je de comments hier leest, wel Raye gemist omdat ze Elbow beter als Sub head moesten zetten.

Alle gekheid: goede dag
2 sterren : Tom Odell , Nothing but thieves, Wisp
3 sterren: Peter Cat en Cymande
4 sterren Beth gibbons.
5 : Elbow

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Neeltje en festirock
Ik zou dan weer nog eerder naar Yungblud gaan kijken, dan naar Raye. Ik heb niets met dat soort muziek, met haar stem en het genre tout court. Bij Bright Eyes matchte het voor mij niet qua stem, instrumentaal wel leuk.
Blanco White vond ik sterk.
Idem , vond Raye maar saaie boel.
persoonlijke smaak.
NBT echt goed, yungblud, goed voor wie het leuk vindt.

Staan met Zombie en War ook wel twee sterke ballads op die plaat. Alleen jammer dat hij het live waarschijnlijk gaat verpesten door tijdens die nummers heel de tijd te vragen om de handjes in de lucht te steken en te zwaaien...
Om mezelf even te citeren van een tijdje terug…
Bij deze twee nummers heeft hij zich uiteindelijk het meest ingehouden qua publieksparticipatie EISEN, en dat kwam de performance alleen maar ten goede.
Maar de rest van de show… Gut, wat was hij vermoeiend…

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik vond yungblud best gaaf! Stond aan het hek vlak achter voorvak, hij had iedereen goed mee daar. Iets teveel fucking gefuck, maar het past wel bij hem. Ik vind hem wel heel slank geworden 🙈

Zijn nieuwe album vind ik sowieso top. Hello heaven Hello waarmee hij begon is echt geweldig, dus hij had mij gelijk vanaf de start

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Louwers
Ik vond Yungblud genieten. Na een dik uur zakte het beetje in maar laatste kwartier weer top. 1.5 uur was misschien genoeg geweest maar deze gast is echt een performer. Of Icon (zoals zn laatste album).

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
De 9 optredens van het weekend, die me echt zullen bijblijven. Over de breedste de zaterdag dus het beste vertegenwoordigd:
  1. YUNGBLUD
  2. Beth Gibbons
  3. Joey Valence & Brae
  4. Fat Dog
  5. Amyl and the Sniffers
  6. RAYE
  7. Linkin Park
  8. Fontaines D.C.
  9. Amenra

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
I stand corrected! Yungblud heeft me positief verbaasd vandaag! Zeker headliner waardig met deze show!

1) Yungblud
2) Amenra
3) Raye
4) Almost Monday
5) bright eyes
6) Damiano David
7) Nothing But Thieves
8) gurriers
9) Jazz Brak

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Bright Eyes persoonlijke revelatie. Hoe geweldig, met zoveel muzikanten en Conor die er veel zin in had (maar ook onder een invloed was?).

Yungblud heeft dit schitterend gedaan zeg! Met strijkers en blazers en zijn stem.

Wisp goed, maar je ziet de onervarenheid wat, wat ook charmant was. Goede band achter haar!

Elbow vanop de vierde rij meegemaakt, zalige muziek, sympathieke band. En vooral: wat een respons van het publiek zeg! Zegetocht!

Amenra geen woorden voor.

Jacoténe, wat een stem!

• Leuk
Waarderingen: phil en Jimmeh07
Zijn er nog mensen naar Elbow geweest en hoe was dat? Ik ga ze zelf donderdag bij Paleis Soestdijk zien.

• Leuk
Waarderingen: phil
Kan meestal gezegd worden van de helft van het programma op Werchter. Allemaal leuk voor in de auto ff tot rust te komen maar toch niet voor een festival. Weinig 'fest' aan

Users who are viewing this thread