Rock Werchter 2025

Cymande, het type show die toont waarom ik zo van festivals hou. De band ook compleet overdonderd door het enthousiaste publiek.

Wat. Een. Dag. En dat zonder headliners.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en DirkG
Tja en die Samcover. Leuk gedaan, maar speel hem dan volledig?
Hier mee eens, want toen hij begon dacht ik: verdikkeme, hij kan dit nummer idd best doen!

Alleen oohooohoo en door, Jammer. Maar ik kan me voorstellen dat ze geen seconde gerepeteerd hebben.

Verder heerlijke setlist! Heel wat sterke nummers hebben ze inmiddels

• Leuk
Waarderingen: Louwers en yrcs
Hier mee eens, want toen hij begon dacht ik: verdikkeme, hij kan dit nummer idd best doen!

Alleen oohooohoo en door, Jammer. Maar ik kan me voorstellen dat ze geen seconde gerepeteerd hebben.

Verder heerlijke setlist! Heel wat sterke nummers hebben ze inmiddels
Sterke set. Heel veel potentieel getoond en sterk gegroeid als band.
Had gerust de oorspronkelijke sub mogen zijn van Fender, wat mij betreft. Ik denk dat NBT en Fender ook wel wat overlap hebben qua fanbase.

De main stroomt volledig leeg na NBT. Benieuwd wat dat ga geven binnen een uur.

Ja tuurlijk, ff heel nieuw nummer instuderen nadat ze gisteravond gebeld zijn. Ik vond het alleen maar leuk dat ze toch nog een soort van ode aan sam deden
Absoluut, begrijp dat het gezien de omstandigheden moeilijk anders kon.

Uiteindelijk toch niet kunnen gaan, maar alles wat ik hier lees bevestigd wat ik dacht, dit is een topdag zonder headliners (jammer dat Sam en KOL zijn uitgevallen)
Had heel graag Raye nog eens willen zien nadat ik ze vorig jaar op PKP zag. Wel blij dat mijn vrienden die er wel zijn mijn raad hebben opgevolgd om naar Gurriers en Raye te gaan!
Ik kijk al uit naar 2026!
Btw vette foto van de meeting 👌

NBT, ik heb er niks mee, maar het was gewoon heel solide. Funny ook hoe hij aangaf dat ze 'a whole lot of money' kregen geboden. Nou, die cheque hebben ze dus verzilverd, erg solide performance, goeie setlist en een weide die vrij goed mee was. Ook echt zo een band waar je meer nummers van kent dan gedacht.

Nu effe genieten van Maribou State nog, en dan naar Dom.

NBT geweldig, publiek verdient na de kritiek ook een dikke pluim. Geen getreur hier kan niemand wat aan doen, feest!!!!

Ik heb sowieso de hele dag overal prima publiek gezien. Tuurlijk, een paar praters kom je altijd wel eens tegen maar je kunt overal wel een punt van maken. En als het echt te gortig is, en iemand reageert niet op feedback, ga je toch eenvoudig een paar meter verder staan.

Donderdag was het misschien wat slechter dan anders maar vandaag merk ik er zelf nul van. Maar ik ben sowieso ook wel in een heel goede bui, er is niet echt snel ruzie met me te krijgen nu. 😆

Iemand overigens enig idee hoeveel man er vandaag op de weide lopen?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Cymande was fijn, daarna zonder programma een beetje buiten gehangen met m’n puber. Heerlijk, geen stress of druk, we hebben Maribou State lekker laten gaan en nog stukje NBT van afstand meegepakt.

Voorvak YUNGBLUD nu, allebei wel erg veel zin. Nog aan het nagloeien van RAYE overigens want dat was echt van een andere planeet. Was dat op de stream ook zo nice?

Heb in het verleden nog al het gevoel gehad dat het publiek op donderdag minder was. Misschien omdat ze daar vaak een zotte headliner zetten om uit te verkopen?

Ik heb sowieso de hele dag overal prima publiek gezien. Tuurlijk, een paar praters kom je altijd wel eens tegen maar je kunt overal wel een punt van maken. En als het echt te gortig is, en iemand reageert niet op feedback, ga je toch eenvoudig een paar meter verder staan.

Donderdag was het misschien wat slechter dan anders maar vandaag merk ik er zelf nul van. Maar ik ben sowieso ook wel in een heel goede bui, er is niet echt snel ruzie met me te krijgen nu. 😆

Iemand overigens enig idee hoeveel man er vandaag op de weide lopen?
Het geduw en getrek valt idd erg mee vandaag, op tijdens goldband na. Maar dat was ook wel een ander soort publiek.

Users who are viewing this thread