Rock Werchter 2025

Dat Beth Gibbons de Barn nauwelijks vult was natuurlijk te verwachten, als je ziet dat PJ Harvey hem vorig jaar ook niet vol kreeg. En de organisatie van Rock Werchter weet dat volgens mij goed genoeg.

Zonder hooghartig te willen doen, ja dit is “te moeilijke” en te onbekende muziek voor Rock Werchter. Dat ze dat toch programmeren siert hen en maakt hier nog steeds het beste festival van België van.

Werchter verkoopt er misschien niet veel extra kaarten mee, maar koopt er wel wat goeie pers voor. Een paar extra vier- en vijfsterren reviews zijn altijd meegenomen. En ze willen de kranten geen reden geven om te schrijven dat er alleen nog maar flipperkastmuziek en tiktokkers op Rock Werchter staan.

Als er een Combi-ganger is die morgen niet meer kan of wil gaan, stuur me dan gerust een bericht. Interesse om bandje voor een prijsje over te nemen voor miun vriendin

• Leuk
Waarderingen: muggenstift
Gurriers was totale chaos. Vanaf boven op de Slope het hele gebeuren meegekregen. Nog nooit zo veel crowdsurfende mensen gezien.

Nu op naar een stampvolle Barn voor Elbow

• Geweldig
Waarderingen: fiesta
Dat Beth Gibbons de Barn nauwelijks vult was natuurlijk te verwachten, als je ziet dat PJ Harvey hem vorig jaar ook niet vol kreeg. En de organisatie van Rock Werchter weet dat volgens mij goed genoeg.

Zonder hooghartig te willen doen, ja dit is “te moeilijke” en te onbekende muziek voor Rock Werchter. Dat ze dat toch programmeren siert hen en maakt hier nog steeds het beste festival van België van.

Werchter verkoopt er misschien niet veel extra kaarten mee, maar koopt er wel wat goeie pers voor. Een paar extra vier- en vijfsterren reviews zijn altijd meegenomen. En ze willen de kranten geen reden geven om te schrijven dat er alleen nog maar flipperkastmuziek en tiktokkers op Rock Werchter staan.
hier zat ik tijdens het kijken op de stream ook aan te denken, kwam PJ maar ook Sigur Ros bijvoorbeeld in me op.. Dat ze maar op deze manier blijven boeken!

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Voor de mensen die nog benieuwd zijn naar Yungblud, ik kijk vanavond ook mee met de stream. paar X live gezien, en ik vind het tof dat hij eens voor de headliner positie mag gaan, denk dat hij positief gaat verrassen!

check ook dit nr wat vandaag online kwam met de liveversie, heerlijk nr!

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Raye is waanzinnig op de stream. Had een onmogelijke clash voor me geweest. Lippy kids in de Barn heeft vorige keer ook voor tranen gezorgd

Ik vond Canvas met Rock Werchter altijd heerlijke TV-uitzendingen maken. Maar ik zit nu te kijken naar een webcam met “gewoon” de radio met af en toe beelden van een optreden tussendoor? 🥲

Enorm teleurstellend zeg.

Users who are viewing this thread