Rock Werchter 2025

Momenteel ben ik bezig met mijn pad voor het weekend wat uit te stippelen. Er zijn nog enkele clashes waarvan ik echt niet weet waar ik wil belanden. Naar welke zouden jullie gaan en waarom?
- Amyl and The Sniffers + Lambrini girls / Sigrid
- Wet Leg / The Backseat Lovers
- Arsenal / JV&B
- Blanco White / MRCY

Daarnaast twijfel ik om tussen de sub en headliner nog langs de Slope te passeren. Zou dit de moeite zijn voor C&C, Fat Dog en Wisp om dan geen 'goede' plek te hebben voor de headliner?

Momenteel ben ik bezig met mijn pad voor het weekend wat uit te stippelen. Er zijn nog enkele clashes waarvan ik echt niet weet waar ik wil belanden. Naar welke zouden jullie gaan en waarom?
- Arsenal / JV&B
- Blanco White / MRCY

Daarnaast twijfel ik om tussen de sub en headliner nog langs de Slope te passeren. Zou dit de moeite zijn voor C&C, Fat Dog en Wisp om dan geen 'goede' plek te hebben voor de headliner?
Ik zou sowieso voor Amyl en Lambrini gaan. Ik denk ook Wet Leg met de nieuwe muziek die eraan komt.
Arsenal en JV&B is een kwestie van waar je zin in hebt op dat moment (net als de anderen eigenlijk). Ik zou voor JV&B gaan.

De laatste ken ik onvoldoende.

Na het laatste optreden op de Slope krijg je een plek op de main waar je alles prima kan zien, maar een echt goede plek zou ik het niet meer noemen.

als iet wat dicht bij de main wil staan is de laatste op de slope meepakken geen goed idee.

ik zou gaan voor Lambrini Girls
heerlijk dat

als iet wat dicht bij de main wil staan is de laatste op de slope meepakken geen goed idee.

ik zou gaan voor Lambrini Girls
heerlijk dat
Vorig jaar Prins S & De Geit gecheckt op The Slope en na laatste liedje doorgegaan voor Dua en toch nog wel mooi plaatsje bemachtigd. Wel alleen op pad, dat beweegt natuurlijk wel makkelijker.

Normaal krijg je een bandje als je een dagticket hebt. Is een andere kleur dan de combis

Ok. Dat zal dan het geval zijn wanneer je op de dag zelf met je dagticket bij de entree van het festival staat.

In mijn geval ging ik dus de avond van tevoren op de Hive mijn presale munten ophalen, daar kon ik met geen mogelijkheid een bandje krijgen. Anyway, thanks voor het meedenken. Hoe het ook loopt, het is prima. Een pas werkt hoe dan ook beter dan een bandje, nu ik m'n puber mee op sleeptouw neem.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Geen idee of het hier al stond, maar het campingticket staat nu wel actief in de ticketmaster app.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
- Arsenal / JV&B
- Blanco White / MRCY

Lambrini Girls zoiezo

Tussen sub en headliner naar slope is een hele tocht tussen veel mensen. Valt te zien wat je een goede plek noemt, helemaal vooraan kom je niet meer

My plan is to start walking over to the Slope for Lambrini Girls during Amyls last song. Hopefully I’ll get there for the start

Weet iemand hoe dat dit jaar zit met het inwisselen van bekers? Moet je opnieuw eerst met je bekers naar de inwisselstand om het bedrag terug op je chip te laten plaatsen? Of gebeurt het dit jaar aan de bar zelf? Ik vind er geen info meer over op de site. Iemand?

Weet iemand hoe dat dit jaar zit met het inwisselen van bekers? Moet je opnieuw eerst met je bekers naar de inwisselstand om het bedrag terug op je chip te laten plaatsen? Of gebeurt het dit jaar aan de bar zelf? Ik vind er geen info meer over op de site. Iemand?
Op basis van de plattegrond lijkt het er niet op. Ik ga er vanuit dat je dit jaar gewoon je bekers kunt inleveren aan de bar

My plan is to start walking over to the Slope for Lambrini Girls during Amyls last song. Hopefully I’ll get there for the start
If you watch Amyl on the left side of the podium, there will be no problem. Especially because it is quit early on the Thursday and at that time there is not much traffic between Barn and Klub C.

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
Volgens mij was het al bekend dat dat gewoon aan de baar/toog zelf kan. Dacht dat Jimmywe dat (stiekem) had geschreven.

Lege herbruikbare bekers breng je terug naar een drankstand. Daar wordt de borg (0,2 Coin) ineens ook op de cashless kaart bijgeschreven. Wie 15 RPET-flesjes of blikjes inlevert bij een recycle/returnstand, krijgt een free Coin in ruil.
aan de drankstand kunt u inwissel dus! :)

- Arsenal / JV&B
- Blanco White / MRCY

Voor mij Amyl en Lambrini Girls. Deze vallen zeker te combineren. Sigrid is een andere stijl he, hangt van jouw voorkeur of zin van het moment zelf af.

Sowieso Wet Leg:
Toch een aparte stijl die ze weten te brengen, ik vind, op basis van de 2025-filmpjes, vooral Rhian Teasdale sterk geëvolueerd als frontvrouw!

Die vier andere ga ik niet zien normaal gezien. Nooit een grote Arsenal-fan geweest hier.

Net voor de headliner naar de Slope gaan: doen! Ik heb in het verleden al gedaan:
- High Vis net voor Foo Fighters
- Prins S. en de Geit net voor Dua Lipa
- The Murder Capital net voor Muse
- Jehnny Beth tussen The Killers en Red Hot Chili Peppers

Telkens perfect gelukt om redelijk tijdig een mooi plaatsje te hebben voor het laatste optreden. Uiteraard niet in de voorvakken of daar vlak achter, maar toch zeker nog binnen het gebied van waar de middentoog/het mindervalidepodium begint tot aan de voorvakken.

Ben het dit jaar ook van plan bij Wisp en misschien Fat Dog (maar dat wordt toch Underworld denk ik). Enkel bij Coheed & Cambria twijfel ik omdat ik het heel erg druk verwacht bij Linkin Park.

(tijdens Durand Jones zit ik bij Rüfüs du Sol, dus niet van toepassing)

• Leuk
Waarderingen: Joss en Louwers
Voor mij Amyl en Lambrini Girls. Deze vallen zeker te combineren. Sigrid is een andere stijl he, hangt van jouw voorkeur of zin van het moment zelf af.

Sowieso Wet Leg:
Toch een aparte stijl die ze weten te brengen, ik vind, op basis van de 2025-filmpjes, vooral Rhian Teasdale sterk geëvolueerd als frontvrouw!

Die vier andere ga ik niet zien normaal gezien. Nooit een grote Arsenal-fan geweest hier.

Net voor de headliner naar de Slope gaan: doen! Ik heb in het verleden al gedaan:
- High Vis net voor Foo Fighters
- Prins S. en de Geit net voor Dua Lipa
- The Murder Capital net voor Muse
- Jehnny Beth tussen The Killers en Red Hot Chili Peppers

Telkens perfect gelukt om redelijk tijdig een mooi plaatsje te hebben voor het laatste optreden. Uiteraard niet in de voorvakken of daar vlak achter, maar toch zeker nog binnen het gebied van waar de middentoog/het mindervalidepodium begint tot aan de voorvakken.

Ben het dit jaar ook van plan bij Wisp en misschien Fat Dog (maar dat wordt toch Underworld denk ik). Enkel bij Coheed & Cambria twijfel ik omdat ik het heel erg druk verwacht bij Linkin Park.

(tijdens Durand Jones zit ik bij Rüfüs du Sol, dus niet van toepassing)
Maar de overgang van High Vis naar FF zal toch wel vergelijkbaar zijn met Coheed en LP? Je hebt met Iggy daar nog een naam staan die wel wat volk zal wegtrekken van de Main tussen Deftones en LP. Dat had vorig jaar niet.

Maar de overgang van High Vis naar FF zal toch wel vergelijkbaar zijn met Coheed en LP? Je hebt met Iggy daar nog een naam staan die wel wat volk zal wegtrekken van de Main tussen Deftones en LP. Dat had vorig jaar niet.
Dat wordt ongeveer tegelijkertijd een mensenmassa die vanuit de Barn (na Iggy) en the Slope (na Coheed) naar mainstage zal gaan.

Users who are viewing this thread