Rock Werchter 2025

Het gaat vooral om het obligate, inhoudsloze herhalen om goedkoop puntjes te scoren.

PS Livenation heeft ook een dochterbedrijf in Israël.
+ Stel u eens voor dat Israel bijvoorbeeld gevoelige info heeft over een terreuraanslag op rock werchter en die weigert te geven omdat wij hier met zijn alleen Free Palestine roepen. Eens benieuwd wat dan de publieke opinie zal zijn.
Ik wil maar aantonen, nuance (ook in dit triestige conflict) is zeer belangrijk.

• Haha
Waarderingen: LanderV
+ Stel u eens voor dat Israel bijvoorbeeld gevoelige info heeft over een terreuraanslag op rock werchter en die weigert te geven omdat wij hier met zijn alleen Free Palestine roepen. Eens benieuwd wat dan de publieke opinie zal zijn.
Ik wil maar aantonen, nuance (ook in dit triestige conflict) is zeer belangrijk.
Nuance: inderdaad zeer belangrijk.
Opgeven van vrijheid van meningsuiting: nooit.

Wat een drogreden is dit zeg....

Wat een drogreden is dit zeg....
Drogreden? Waarom denk je dat politici goed hun woorden wikken en wegen. Je wilt niet weten hoe belangrijk Israëlische intel is in het Midden-Oosten voor ons westerse landen. Nationale veiligheid is nog altijd belangrijker dan een buitenlands conflict, dat is nu éénmaal de realititeit.

Amenra, Wunderhorse, Gurriers, én Sam Fender is natuurlijk allemaal geen gitaarmuziek. 🙄
Ik was er echt van overtuigd dat ik "0 echte rocknamen aan de mainstage die 2 dagen" had geschreven maar stuurde dit snel tussen de boterham door op het werk en was weer heerlijk chaotisch.

Sammeke is overigens steengoed maar dat schaar ik echt niet in de categorie rock. Eerder indie-poprock.

Die zondag, tsja vooral dansen maar fatsoenlijke live muziek is er niet te horen die dag.

Ik was er echt van overtuigd dat ik "0 echte rocknamen aan de mainstage die 2 dagen" had geschreven maar stuurde dit snel tussen de boterham door op het werk en was weer heerlijk chaotisch.

Sammeke is overigens steengoed maar dat schaar ik echt niet in de categorie rock. Eerder indie-poprock.

Die zondag, tsja vooral dansen maar fatsoenlijke live muziek is er niet te horen die dag.
Je bent nu vooral aan het zeuren hoor omdat je er niet bij bent ;)

Drogreden? Waarom denk je dat politici goed hun woorden wikken en wegen. Je wilt niet weten hoe belangrijk Israëlische intel is in het Midden-Oosten voor ons westerse landen. Nationale veiligheid is nog altijd belangrijker dan een buitenlands conflict, dat is nu éénmaal de realititeit.
En daarom moet je alles maar accepteren?

Naar mijn smaak is die zondag ook de mindere dag maar ga me ongetwijfeld wel amuseren bij soulwax , goose,.. maar snap je helemaal, er ontbreekt wat balans die dag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
En daarom moet je alles maar accepteren?
Heb ik ergens gezegd dat je alles moet accepteren? Ik breng gewoon een beetje nuance. Mijn mening: Ik hoop dat het conflict zo snel mogelijk stopt, dat er voor de Palestijnen een oplossing komt én dat de banden tussen Europa en Israel niet te veel beschadigd geraken. Want hoe we het ook draaien of keren, wij hebben Israel nodig, maar Israel heeft ons niet nodig (door de steun van Amerika).

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Amenra, Wunderhorse, Gurriers, én Sam Fender is natuurlijk allemaal geen gitaarmuziek. 🙄
Amenra is zeker goed maar moeilijk te verteren op een middag op Werchter, Wunderhorse en Gurriers hebben wel wat maar zijn nu ook niet per se de grote namen en Sam Fender komt overeen met mijn anale uitwerpselen na 4 dagen RW… platter dan plat.

Users who are viewing this thread