Rock Werchter 2025

Staan de dag er voor in polen. Op zich is het mogelijk, maar dan zal het wel kantje boordje worden met veel risico's. Is ook niet dat ze een kleine productie hebben
En dan dacht ik nog dat ze headliner waren, maar blijkbaar is ene Sam Fender (ja sorry, ik ben meer voor de metal, de pop muziek van deze wereld ken ik niet zo goed, Kings Of Leon nu toevallig wel door Sex On Fire, en in mijn herinneringen heb ik die ooit eens als headliner op Werchter geweten. Wie is die Sam eigenlijk?) headliner. Daar voor gaat een band als Muse nooit willen spelen zelfs if you ask me. Die komen echt niet voor minder dan headliner denk ik

Eigenlijk best wel karma, Kings Of Leon ging normaal die dag spelen in Griekenland en nu dit ...

• Thinking
Waarderingen: Chiel
En dan dacht ik nog dat ze headliner waren, maar blijkbaar is ene Sam Fender (ja sorry, ik ben meer voor de metal, de pop muziek van deze wereld ken ik niet zo goed, Kings Of Leon nu toevallig wel door Sex On Fire, en in mijn herinneringen heb ik die ooit eens als headliner op Werchter geweten. Wie is die Sam eigenlijk?) headliner. Daar voor gaat een band als Muse nooit willen spelen zelfs if you ask me. Die komen echt niet voor minder dan headliner denk ik

Eigenlijk best wel karma, Kings Of Leon ging normaal die dag spelen in Griekenland en nu dit ...

Ik weet niet of dit de meest wereldvreemde reactie van de maand is hier, of die van Koolket die Suikerrock, Pukkelpop en Rijvers vergeleek met pensenkermissen. 😅

We krijgen hopelijk snel een nieuwe naam die goed valt, want er hangt duidelijk dramatiek in de lucht hier.

Laatst bewerkt:
Shawn Mendes lijkt morgen een tour aan te gaan kondigen. Hoop met heel mijn hart van niet maar lijkt mij ook een optie?

• Wow
Waarderingen: JP5
Ik weet niet of dit de meest wereldvreemde reactie van de maand is hier, of die van Koolkat die Suikerrock, Pukkelpop en Rijvers vergeleek met pensenkermissen.

We krijgen hopelijk snel een nieuwe naam die goed valt, want er hangt duidelijk dramatiek in de lucht hier.
Wie of wat is Koolkat?

Onmogelijk niet nee. In dezelfde lijn: de Schuur heeft het nummer van Bono ook in zijn mobiel staan. Zullen we u2 dan ook maar noteren?
Behalve dat Charli effectief festivals speelt, en het perfect in de agenda zou passen? Maar sure, even onrealistisch als U2. 🙄

Ik ben er toch vrij zeker van dat er al in die richting gebeld zal zijn.

Behalve dat Charli effectief festivals speelt, en het perfect in de agenda zou passen? Maar sure, even onrealistisch als U2. 🙄

Ik ben er toch vrij zeker van dat er al in die richting gebeld zal zijn.
Ik had het over Muse.
Charli is in de buurt, dus die is wel realistischer. Maar vraag mij af of ze wel op deze positie wil staan. Maar misschien weet RW het als coheadliner te verkopen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Geen KOL, graag Jack White, placebo, WOD of the National. Van deze orde zou het moeten zijn.
Stromae zou waanzin zijn, DEUS ok.
Zou wel een leuke zijn, Stromae die komt vervangen voor KoL. Doen we dan volgende keer KoL die komt vervangen voor Mumford & Sons? Dan maken we t cirkeltje rond

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread