Rock Werchter 2025

Maar zo een bands kan ik één maal aan maar niet de hele dag 😊
Niet zoveel. Boston Manor ken ik wel en ligt wel wat in het straatje van mijn muziek, maar ik vind ze niet goed. En ik vrees een beetje dat Werchter qua harde bands altijd juist de bands zal boeken die ik niet graag hoor. Bv ook Deftones.
Maar enige tips voor die slope? Ik vermoed niet dat daar enkel bands als Boston Manor spelen?
Ik ga er zeker onder meer Lambrini Girls, Sextile, Coheed and Cambria, The Scratch, Bad Nerves, Boston Manor, Joey Valance, Fat Dog, Gurriers, Wisp proberen meepakken.
Dus toch wel al een aardig aantal ;)

Ik ga er zeker onder meer Lambrini Girls, Sextile, Coheed and Cambria, The Scratch, Bad Nerves, Boston Manor, Joey Valance, Fat Dog, Gurriers, Wisp proberen meepakken.
Dus toch wel al een aardig aantal ;)
Juist, Coheed ken ik ook. Maar ook gen fan van. Bad Nerves ook ooit eens gehoord denk ik, maar ook niks voor mij als ik me juist herinner.
De rest ga ik eens checken, maar denk toch eerder dat het wordt Slayer in Londen en Green Day ergens anders en voor Linkin Park een last minute ticketswap voor een arenashow

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Ah, laat ik het ook maar eens doen, ondanks de matige line-up van dit jaar. In 't vetgedrukt de must-sees.

Donderdag
Psychonaut (want Deafheaven nog later gezien en niet heel kapot van het nieuwe album; ik ben een Infinite-Graniteman...)
Fleshwater
The Raven Age
Pauze
Charlotte Wessels
Alien Ant Farm
Motionless in White (ja, geen Soen, beetje te vaak gezien, zeker als ik nog Midsummer Prog ga doen)
Paradise Lost
Julie Christmas
Dream Theater (laatste deel)
Perturbator
Iron Maiden
Powerwolf (maar ik denk dat ik dat heel snel weer gezien heb, dus zal wel Lagwagon worden, want die mag ook wel eens afgestreept worden (al ken ik niks))

Vrijdag
Spectral Wound
House of Protection (puur uit nieuwsgierigheid)
Villagers of Ioannina City
Myles Kennedy (liever niet, maar moet tijd doden)
Unprocessed
Uh... Heel erg lange pauze?
Jerry Cantrell
Nova Twins
Blood Incantation
Slipknot
Opeth
Behemoth

Zaterdag
Dødheimsgard
OOMPH!
Dirty Honey
Pauze
Poppy (omdat ik die volgens mij echt al vier keer gezien had moeten hebben, maar dat nooit is gebeurd)
Primordial
Cattle Decapitation
The Dead Daisies (ja, leuk dat Brutus, alleen ik heb TDD nog nooit een kans gegeven met een 'eigen' show)
Bullet for My Valentine
The HU (want Spiritbox op Main kan niet goedgaan)
Apocalyptica
Airbourne (Korn mwa en Amenra ook wel vaak genoeg gezien nu, Airbourne weer lang geleden)
Nine Inch Nails

Zondag
Ik zou echt willen dat ik hier iets mee kon...

Heel erg lang uitslapen
Hardy
Pauze
Krokus
Pauze
Savatage (heb ik niet zoveel mee, maar blijft een grote naam)
Katatonia (een stukje)
Pauze
Alcest
King Diamond
Till Lindemann

Ik denk niet dat ik ga gaan. Maar als ik wel ga gaan, dan gaat dit mijn lijstje gaan worden denk ik

Donderdag
While She Sleeps
Amyl
Deftones maar enkel om bij LP deftig te staan
Linkin Park

Vrijdag
Ik kan enkel iets met Green Day ... En die zie ik liever met een zaalshow denk ik wegens langere set denk ik

Zaterdag
Als ik als nog een combi koop, ga ik die dag overhuis

Zondag
Emmy
Pommelien
Soulwax
2 Many DJ's
Al krijg ik er geld bij, dan wil ik er eigenlijk die dag niet zijn
Het lijkt mij persoonlijk wel chill/sfeerverhogend als we lijstjes en looproutes niet gebruiken om te laten zien hoe kut we een line up vinden 😅

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het lijkt mij persoonlijk wel chill/sfeerverhogend als we lijstjes en looproutes niet gebruiken om te laten zien hoe kut we een line up vinden 😅
Dat doen we beide ook niet? Dan hadden we wel domweg gezegd hoe ruk het daadwerkelijk was en het daarbij gelaten. Om voor mezelf te spreken: ik kan wel gewoon een prima schema maken op basis van de namen, dus dat is gewoon positief. Er zijn genoeg mensen die lijstjes maken en niet gaan (terwijl de implicatie daarbij al is dat de line-up niet goed genoeg is om te gaan). Beetje overdreven vanuit jouw kant, lijkt me.

Users who are viewing this thread