Rock Werchter 2025

Omdat ze lang gerumoured werd als mogelijke headliner mss en het toch raar blijft dat geen enkele major in Belgie Charli in volle Brat-hype heeft geboekt?

(Hoewel dat uiteraard vooral neer kwam op timing en het feit dat Charli vooral headline slots krijgt tegenwoordig, ik had toch op zijn minst een Vorst of Sportpaleis verwacht.)

De twee grootste missers voor RW25 én België op één foto. 😅 Maar goed, die zien we allicht in 2026 wel ergens opduiken.

Bijlagen

• images (9).jpeg
    images (9).jpeg
    5,5 KB · Weergaven: 133
  • Leuk
Waarderingen: Wout_VS en Bob105
Nog steeds niet relevant voor RW, maar volgens mij was dit van beide kanten in good fun. Net zoals Billy Joe Armstrong die een BRAT petje op deed.

Nog beter, als er van beide kanten om gelachen kon worden! (y)

Relevant of niet voor RW zal me jeuken. Er zijn hier wagonladingen aan off topic zaken voorbij gekomen. Maar als ik het dan toch moet verdedigen: ik koppel het Charli XcX onderwerp juist aan Green Day, die wel op RW25 staan. You're welcome ;)

Relevant of niet voor RW zal me jeuken. Er zijn hier wagonladingen aan off topic zaken voorbij gekomen. Maar als ik het dan toch moet verdedigen: ik koppel het Charli XcX onderwerp juist aan Green Day, die wel op RW25 staan. You're welcome ;)
Daar heb je wel gelijk in, excuses! Ik kan mij af en toe wel irriteren aan de volslagen onzin die mensen dit topic inslingeren waarbij elk spoor naar RW ontbreekt, dus af en toe is mijn geduld wat op ;)

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Uiteraard, maar momentum + nieuwe plaat.
Naar verluidt hebben ze lang niet kunnen/willen bevestigen dat de nieuwe plaat op tijd uit zou zijn. Ik kan me dan inbeelden dat sommige festivals het risico niet willen nemen. Voor hetzelfde geld krijg je op Graspop 2 jaar op rij dezelfde show.

En Glasto is het eindpunt van hun tour, dus RW was geen optie.

aha, vandaar dat ik verschillende artiesten heb gezien met hun versie van de "summer".
Was inderdaad een fijne symboliek.
Gewoon jammer dat het wel niet zo simpel is Charli zover te krijgen tot een bepaalde show, dat is ondertussen geweten. Zelfs Nederland heeft niks Brat summer meegekregen.

Natalia Zabkar, die toch de hardcore voor haar rekening neemt bij Live Nation, zei het ook op Stu bru volgende week. Dat komt er wel van, ze spelen eigenlijk nauwelijks grote festivals.
Hardcore en Live Nation, je kon evengoed in men ballen trappen.

Maar om bands als van HeartBreakTunes op Werchter te krijgen, hebben we geen andere keuze?

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky
Hij is de hele dag nog vol op actief op sociale media en heeft zelf ook geen statement geplaatst dus lijkt mij alleen een afmelding voor Pinkpop.

Users who are viewing this thread