Blijf het opvallend dat Ramkot al een paar jaar ontbreekt op de affiche, is toch een inkopper zou je zeggen.En als het dan een artiest uit de Lage Landen moet zijn ... het Nederlandse Jungle By Night? Maar die zijn wellicht nog niet zo bekend over de grens?
Anyway, nu de poster eruit is kunnen we voorzichtig aan een route uit gaan stippelen. Clashes en overlappingen daargelaten, kom ik nu tot onderstaande.
DO: Grade 2 > While She Sleeps > Corella > A&TS > Lambrini Girls > De La Soul > English Teacher > Fontaines DC > Deftones > C&C > Linkin Park
VR: The Scratch > Wet Leg > Bad Nerves > Weezer > Boston Manor > Joey Valance & Brae > Simple Minds > Fat Dog > Green Day
ZA: ?? > Amenra > Gurriers > Elbow > Kings of Leon > Sam Fender
ZO: Wunderhorse > Allie X > Foster The People > Apero/dansen (of iets wat erop lijkt) in de tenten > 2manyDJ's
Dik = must see eigenlijk, dus dat wordt leuk vrijdag... Ook donderdag is te veel voor op 1 dag, daar wordt het nog de nodige keuzes maken. Zaterdag rustig beginnen en daarna toch nog een mooi aansluitend programma. Op zondag al vroeg de enige 2 must see's en daarna maar een beetje laten leiden door het moment, denk dat ik me bij Soulwax en Used in ieder geval wel prima zou kunnen vermaken. Kijk vooral uit naar die afsluitende 50 years show.