Rock Werchter 2025

Kings of Leon toch een streepje voor, als enige sub/co in dezelfde letter als de headliner. Ik verwacht nog wel een naam aan het begin van de zaterdag. KoL zullen wel langere set hebben, maar Jazz Brak, Goldband en Damiano David niet.

Sam en KOL 90 minuten
Raye 75 minuten laten spelen.
Jazz Brak drie kwartier laten spelen ipv een half uur.
Slope opent voor de Main.

Dan is het gat zo goed als weggewerkt. Zou kunnen dat ze nog iets uit de hoge hoed toveren, maar dat zouden ergens begin van de middag moeten zijn. Kans best groot dat dit het is. Al mogen zij van mij Urbanus de dag op gang laten brengen.
Blijf het wel raar vinden. Het moet toch mogelijk zijn om in de Lage Landen een band te vinden die vroeg in de middag op de main wil spelen. Dat zijn ook niet de kosten.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Sam en KOL 90 minuten

Dan is het gat zo goed als weggewerkt. Zou kunnen dat ze nog iets uit de hoge hoed toveren, maar dat zouden ergens begin van de middag moeten zijn. Kans best groot dat dit het is. Al mogen zij van mij Urbanus de dag op gang laten brengen.
Blijf het wel raar vinden. Het moet toch mogelijk zijn om in de Lage Landen een band te vinden die vroeg in de middag op de main wil spelen. Dat zijn ook niet de kosten.

Meltheads, Das Pop, Customs of Zornik zouden goed kunnen werken op die tweede spot.

• Leuk
Waarderingen: Onne
vraagje, ik slaap met m’n vrienden niet op the hive, maar we zouden graag toch nog even naar de afterparty gaan… Checken ze echt alle bandjes? Of kan je gewoon rustig meewandelen met de menigte?

vraagje, ik slaap met m’n vrienden niet op the hive, maar we zouden graag toch nog even naar de afterparty gaan… Checken ze echt alle bandjes? Of kan je gewoon rustig meewandelen met de menigte?
Ze checken alles, volk genoeg daarvoor. Al zal er altijd wel iemand door de mazen van het net glippen, maar ik zou er niet op rekenen.

Bijna onmogelijk, checken met twee personen per ingang en ook op het einde vd ingang staat er soms een derde te checken.

Sam en KOL 90 minuten

Ik moest gisteren ook aan Urbanus denken. Dat zou wel tof zijn als onwaarschijnlijke verrassing.
ALS er iets bij komt moet wel zoiets komisch zijn of 50-jaar gerelateerd, want het is vreemder als ze alsnog tochmaar een Franz Ferdinand zo erbij stoppen.
Nóg een dance-afsluiter-verrassing zie ik niet komen.

Gewoon hetzelfde als bijna elk jaar. Ergens nog een kleinere naam of opportuniteit of zo. Iets als Charlotte De Witte is uitzonderlijk. En ik denk dat we met KOL en 2 Many Dj's al genoeg last minute verrassingen gehad hebben.

"Het wachten is over, het puzzelen kan beginnen. Rock Werchter presenteert de timetable. Daarbij ook Inhaler die de affiche helemaal compleet maakt. Tickets voor donderdag, vrijdag en zondag zijn uitverkocht. Combi- en zaterdagtickets zijn nog te koop. Wees er snel bij!"

• Leuk
Waarderingen: JohnnyDoey
Out of interest does anyone know how the hive my space tickets work? We’ve got a pitch for 10 people and only have 5 of us going. Do we get 10 individual barcodes?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread