Rock Werchter 2025

Ik heb ze al 7 keer gezien. Maar ik ben er enorm blij mee. Zeker op hun laatste passage op de Lokerse Feesten vond ik ze heel sterk. Mét interactie zelfs.
Benieuwd of er nog een naam gaat bijkomen. HLN spreekt al van 'vervolledigd de affiche'.
Dit was de setlist van hun laatste passage in België:
https://www.setlist.fm/setlist/kings-of-leon/2022/grote-kaai-lokeren-belgium-6bb3aaae.html

Dan hebben ze The End, Claire & Eddie,... enz ook nog niet gespeeld.
Dit gaat gewoon een topset worden. Hopelijk gaan ze Knocked Up er in laten want er gaat gesnoeid moeten worden voor enkele nummers uit het laatste album.

• Leuk
Waarderingen: festirock
The Reytons zou geweldig zijn, maar gaan die dan volgens jullie op de main spelen? Is dat de nog in te vullen plek volgens het forum? Reytons wil ik veel liever in bijv. de Barn zien.

• Leuk
Waarderingen: rockplease
Mooi gedaan.
Fijne band en nog nooit live gezien.

En voor wie twijfelt of de zaterdag nu volledig is hiermee : natuurlijk niet ! Er zijn zes Slope bands aangekondigd voor zaterdag en die hebben zeven main stage acts nodig om tussendoor te spelen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
The Reytons zou geweldig zijn, maar gaan die dan volgens jullie op de main spelen? Is dat de nog in te vullen plek volgens het forum? Reytons wil ik veel liever in bijv. de Barn zien.
In de UK staan ze zelfs al als (co)headliner op sommige festivals. Nu weet ik wel dat het niet te vergelijken is met België, maar volgens mij zijn ze wel serieus aan populariteit aan het winnen en kan het misschien voor de Britten net dat laatste zetje zijn om de oversteek te maken voor de combi met Sam Fender.

En als STONE op de main kon staan, kunnen zij dat ook wel.

• Leuk
Waarderingen: rockplease
Dit was de setlist van hun laatste passage in België:
https://www.setlist.fm/setlist/kings-of-leon/2022/grote-kaai-lokeren-belgium-6bb3aaae.html

Dan hebben ze The End, Claire & Eddie,... enz ook nog niet gespeeld.
Dit gaat gewoon een topset worden. Hopelijk gaan ze Knocked Up er in laten want er gaat gesnoeid moeten worden voor enkele nummers uit het laatste album.
Mooie setlist idd. Fans blijft voor mij een momentje. Wordt mooie zomeravond met daarna sam fender

• Leuk
Waarderingen: musicislife
In de UK staan ze zelfs al als (co)headliner op sommige festivals. Nu weet ik wel dat het niet te vergelijken is met België, maar volgens mij zijn ze wel serieus aan populariteit aan het winnen en kan het misschien voor de Britten net dat laatste zetje zijn om de oversteek te maken voor de combi met Sam Fender.

En als STONE op de main kon staan, kunnen zij dat ook wel.
Maar dan zouden ze nu wel aangekondigd zijn. Ik vrees dat het daar Inhaler wordt.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Kan me bijna niet voorstellen dat daar niet meer gespeeld heeft, wat gemaakt heeft dat ze dat Griekse festival toch al wilden/moesten cancellen, en dat Werchter in dat gat is gesprongen. Anders maak je denk ik onnodig veel vijanden op het internationale toneel, voor zo'n weinig spannende naam...
Was ook de reden waarom ik het niet zag gebeuren. Zeker met de annulering die net achter ons ligt. Al blijkt dus dat de ticketverkoop een ramp was in Griekenland. Dan zal die beslissing intern al enkele weken op tafel gelegen hebben.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
gaan die dan voor sam fender komen? Kings of Leon is toch groter dan hem? of vergis ik me, of boeit da ni?
Nee man. Snap niet goed waarom sommige mensen KoL nog altijd als zo'n grote band zien. We 'klaagden' hier over Simple Minds of Noah Kahan als sub, maar die verkopen vlot het Sportpaleis uit.

Gaat KoL niet meer klaren tegenwoordig hoor.

Sowieso iets dat al enkele weken aan het borrelen is, maar nog afgeklopt moest worden. In het circuit zal dit al langer geweten zijn. Grote kans dat verkoop KOL in Athen tegenviel en dat er op zoek moest worden gegaan naar een oplossing. Herman is in het gat gesprongen en heeft ze zo toch nog kunnen boeken. Opportuniteit of omdat de verkoop tegenviel? Wie zal het zeggen. Mogelijk cominbatie. Door komst KOL moesten Raye en co een plaatsje lager spelen dan afgesproken. Dat zal wel ook wat besprekingen met zich meegebracht hebben.

KOL misschien niet meer de headliner van weleer, maar sowieso wel nog populaire act voor festival, tal van hits en ik ben er zeker van dat het opnieuw vol zal staan die zaterdagavond. Die voorlaatste plaats is perfect voor hen.

Nee man. Snap niet goed waarom sommige mensen KoL nog altijd als zo'n grote band zien. We 'klaagden' hier over Simple Minds of Noah Kahan als sub, maar die verkopen vlot het Sportpaleis uit.

Gaat KoL niet meer klaren tegenwoordig hoor.
We hadden hier een absolute headliner vorig jaar die dat niet meer klaart. Neemt nog altijd niet weg dat het grote namen zijn.

Users who are viewing this thread