Rock Werchter 2025

Qua dance acts wel heel blij stuk voor stuk buiten dan purple disco machine echte elektronische parels nu nog een Jamie xx erbij alsjeblieft

Ik heb de indruk dat er nog altijd veel gelost wordt om dagtickets te schuiven. Normaliter zit er toch meer variatie in een dagje Werchter.
Dat zal voor januari zijn dan gok ik?
Er is nog geen officiële poster, dus misschien toch nog sneller dan verwacht extra namen, anders was die er al wel uit toch?

• Leuk
Waarderingen: JP5
Underworld stond de vorige keer, in 2019, in de KlubC toch? Tijdens Muse was dat.
Yep, maar alle 'nostalgie' acts kunnen zomaar een boost krijgen. En ze hebben ook weer wat nieuw materiaal intussen.

bijvoorbeeld onze Lenny ->Mainstage vroege avond was dat volgens mij de voorlaatste keer, jaren later headliner zonder iets relevants te hebben gedaan.
Simple Minds zou zomaar Sub kunnen zijn nu
Elbox heeft ook al jaren niets van formaat gebracht, maar wordt algemeen wel geslikt als barn-head.

Dan past een Underworld wel als laatste act denk ik ;)

Er is nog geen officiële poster, dus misschien toch nog sneller dan verwacht extra namen, anders was die er al wel uit toch?
De echte Elbow poster die ze ondertussen gedeeld hebben zal wel degene zijn die de 'winterstop' ingaat. Vorig jaar kregen we de podiumindeling bij het eerste pakket van het jaar. We lijken min of meer op hetzelfde schema te zitten als toen.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Beetje 'meh'-gevoel bij deze worp hier. Zeker de donderdag vind ik persoonlijk nogal bulken van de gitaarrockbands die hun hoogtepunt toch al 20 jaar achter zich hebben. Gelukkig staat Fontaines er ook die dag: zou er een kans zijn dat zij de Barn headlinen ipv op de Main spelen? Dat zou subliem zijn.

Zaterdag wel een heerlijk dagje met Raye, Sam Fender, Amenra, Barry Can't Swim, Beth Gibbons en Goldband op 1 dag :love:

• Thinking
Waarderingen: festirock
Mark Ambor moet hier nog bij, ik gok in de Barn tussen Wet Leg en Underworld?

Die donderdag gaat echt wel al een Barn naam hebben hoor. Iggy en misschien While She Sleeps zou ik daar verwachten.

Franz Ferdinand zie ik ook eerder in een tent eigenlijk.
Ambor staat op de poster onder Wet Leg dus die dan wisselen van plek denk ik (al kan Wet Leg ook prima op de main). Het zou mij echt verbazen mochten ze Iggy in 3 jaar 2 keer dezelfde spot geven, maar alles kan natuurlijk

Mooie worp op zich. Intussen elke dag wel al wat mooie namen die ik wil zien. Behalve zondag. Dat is echt Goose en verder armoe troef.

Wel heel blij met Goose. Hun 20 jarig verjaardagsfeestje in de Lotto was een dik feest. Hopelijk nog Wunderhorse, Jack White, Air, Bloc Party,…
Inderdaad die Zondag mag wel serieus nog wat bij. De namen die je vermeldde samen met Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, The Snuts ,Ramkot en Cypress Hill.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread