Rock Werchter 2024

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Gezien de sponsoring zal die ongetwijfeld mottig blauw blijven, vrees ik 😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Gezien de sponsoring zal die ongetwijfeld mottig blauw blijven, vrees ik 😅
Dat ze gewoon wat LED-lichtjes ophangen met het KBC-logo ofzo...

Wat gaan trouwens de blauwe VIP hoedjes nu doen, vermits hun privé feestje niet kan doorgaan op Boutique? 🙄
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
High Vis! En IDLES toch ook wel? Sampha, Loyle Carner en Michael Kiwanuka zijn live ook erg goed, maar mogelijk niet echt je genres?
High Vis ken ik nog te weinig en we willen bij de Foo’s een mooi plekje. 🤗
IDLES pakt me nog niet helemaal, maar denk dat dat live wel goed komt.
Kiwanuka kwam in de spotify luisterlijst voorbij. Beetje raar om uit te leggen, want hij klonk erg goed, maar weet niet of het voor ons iets is. 🤷‍♂️
De andere 2 moet ik me nog inluisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.199
10.582
High Vis ken ik nog te weinig en we willen bij de Foo’s een mooi plekje. 🤗
IDLES pakt me nog niet helemaal, maar denk dat dat live wel goed komt.
Kiwanuka kwam in de spotify luisterlijst voorbij. Beetje raar om uit te leggen, want hij klonk erg goed, maar weet niet of het voor ons iets is. 🤷‍♂️
De andere 2 moet ik me nog inluisteren.
Ik kan je Kiwanuka wel echt aanraden. Vorige doorkomst 2 jaar geleden was echt betoverend mooi, prachtige sfeer in de Barn. Altijd moeilijk om te evenaren maar dit kan echt een show worden waarin je meegenomen wordt en pas na 5 kwartier weer loslaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Verder vind ik BLUAI, The Breeders, Soccer Mommy, Pretenders en Jungle ook wel de moeite die dag.
The Breeders best fan van, maar vond het in 2018 echt niet aan te horen eerlijk gezegd. Snel leeglopende Barn ook. Best vreemd dat die er zo snel terug staan.

Parcels trouwens ook nog zeker het vernoemen waard. Live een bommeke.
 
  • On fire
Waarderingen: The_Kist

festirock

Support act
1 dec 2015
852
577
The Breeders best fan van, maar vond het in 2018 echt niet aan te horen eerlijk gezegd. Snel leeglopende Barn ook. Best vreemd dat die er zo snel terug staan.

Parcels trouwens ook nog zeker het vernoemen waard. Live een bommeke.
Meegeboekt met de foo fighters denk ik, deden een deel van hun voorprogramma.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Kan haast niet missen. Dat wordt hopen op een Boutique of een leuk alternatief in de tenten. Wat een slaapverwekkende show vond ik dat op Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken