Rock Werchter 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Ben er 2 keer geweest. Een keer een weekend en een keer een dag. Het is echt een heel fijn en gemoedelijk festival met een hoge gunfactor. Je moet er niet heen gaan als je nog in een puberale knalfase zit maar als de muziek daar je aanspreekt is er bijna geen betere plek om die te ervaren. Slecht geluid heb ik er nooit ervaren.
Ik ben één keer geweest, maar sluit me hier volledig bij aan. Ik was als begin dertiger vrij jong in vergelijking met veel andere bezoekers. Maar dit zorgde juist voor een aantal leuke gesprekken. Van diverse bezoekers gehoord dat ze het alleen maar leuk vinden als er wat jongere mensen naar hun geliefde festival komen, om te genieten van mooie muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Ah jullie treffen elkaar volgende week weer op de kerstborrel om mooie plannen te maken hoe jullie ons de komende maanden weer gek kunnen krijgen. Kijk er naaruit!
Dat is @jimmywe :) Ik gooi hier niet teveel in de groep.
Kerstborrel is voorlopig niet gepland maar gezien @jimmywe bijna zo lang als mij op RW rondloopt (met uitzondering dat ik voor de job elders zat) zijn we elkaar misschien al wel eens gepasseerd. En moet die jubilee misschien eens gevierd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Verkleint toch wel wat de kans dat ze Rock Werchter aandoet.

Archive wordt ook lastiger: 4 juli op Pause Guitare Festival en 6 juli op Beauregard.
Al vaak gedacht dat het soms planmatig of qua route moeilijk is, en dan worden die plots aangekondigd.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Ben er 2 keer geweest. Een keer een weekend en een keer een dag. Het is echt een heel fijn en gemoedelijk festival met een hoge gunfactor. Je moet er niet heen gaan als je nog in een puberale knalfase zit maar als de muziek daar je aanspreekt is er bijna geen betere plek om die te ervaren. Slecht geluid heb ik er nooit ervaren.
Bij ons toen echt heel slecht, stonden achter de 2e geluidsmast, en die deed werkelijk niets…sfeer was er overigens prima hoor! Het was week na werchter, en eerlijk is eerlijk, werchter is wel ander kaliber in alle opzichten
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
149
173
White Lies is net aangekondigd voor een Deens festival half juni. Kanshebber voor Werchter dan maar?
Dit zou ik echt fantastisch vinden. Had ze al hoog op mijn wishlist, maar door het uitblijven van aankondigingen op andere festivals had ik de hoop een beetje opgegeven:)
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Bij ons toen echt heel slecht, stonden achter de 2e geluidsmast, en die deed werkelijk niets…sfeer was er overigens prima hoor! Het was week na werchter, en eerlijk is eerlijk, werchter is wel ander kaliber in alle opzichten
Bospop is leuk, veel geweest op het oude sportpark terrein in Boshoven, woon op 10km. Wij hadden (vroeger) een leuke uitwisseling met een festival wat ik mee organiseerde. Maar daarna niet meer veel geweest. Datum is vaak lastig, schoolvakantie, week na RW (vaste prik), kermis in ons dorp en gewoon gezin met 2 kids die ook op vakantie willen. Maar moet toch weer eens gaan kijken, is altijd goed georganiseerd. Programmering minder mijn ding, maar altijd wel wat aantrekkelijke namen.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
149
173
En waarom überhaupt passé? Hebben vorig jaar nog een album uitgebracht die volgens mij vrij goed ontvangen werd.

Oke dat is tijdens RW2024 alweer 2 jaar geleden, maar dan nog. Wie weet komt er ook wat nieuw materiaal aan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

Gebruikers die dit onderwerp bekijken