Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zet ze in de Barn en je hebt 3 rode kruizen.
White Lies op main stage valt vaak tegen, maar ik heb ze ooit in Londen gezien in een zaal, en dat was echt super.
Dat betwijfel ik van die rode kruizen. Misschien gaan we het zien volgend jaar... Ik vind White lies leuke muziek, maar gewoon ongelooflijk gedateerd. Ze vernieuwen ook amper. Gezien op Cactus vorig jaar, was gewoon saai en slecht.
Dat betwijfel ik van die rode kruizen. Misschien gaan we het zien volgend jaar... Ik vind White lies leuke muziek, maar gewoon ongelooflijk gedateerd. Ze vernieuwen ook amper. Gezien op Cactus vorig jaar, was gewoon saai en slecht.
Clamotte Rock , een lokaal festival in Mei hier in mijn buurt halen toch maar even Therapy? binnen. Mooi.
Die mogen van mij ook nog toegevoegd worden op Werchter.
Editors tourt begin augustus blijkbaar. Opschrijven voor de Lokerse Feesten? Of komen ze voor de 20.000 anderen spelen die vorige keer niet in The Barn geraakten?
Editors tourt begin augustus blijkbaar. Opschrijven voor de Lokerse Feesten? Of komen ze voor de 20.000 anderen spelen die vorige keer niet in The Barn geraakten?
Zet ze in de Barn en je hebt 3 rode kruizen.
White Lies op main stage valt vaak tegen, maar ik heb ze ooit in Londen gezien in een zaal, en dat was echt super.
Ik ben grote fan, als sinds hun begin. Intussen heb ik ze al 12x zien spelen waaronder op Low Fest in Spanje (met Editors die dag ook). Schitterende dag toen waarbij de dochter (8 jaar, die ook fan is) een van de drumsticks heeft gekregen. Afgelopen zomer zijn we speciaal voor hen naar Nirwana Tuinfeest (waar we ze bij toeval hebben kunnen ontmoeten) en Crammerock geweest. Beide concerten heeft mijn dochter de setlist gekregen en drumsticks. Die mannen zijn altijd welkom van mij. En ja, zeker ook op Rock Werchter. Hun laatste plaat bevestigd dat ze verre van passé zijn.