Rock Werchter 2024

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Lenny wel toffe naam maar eerder als Barnhead verwacht, geef Stromae maar nog eens een kans na vorig jaar zou ik zeggen. Ik vraag me ook af welk effect Swift in Amsterdam op donderdag op de ticketverkoop zal hebben. Enkele vrienden van me skippen daardoor al zeker de werchter donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
949
988
Eerlijk gezegd vond ik het heel lekker dat de donderdag dit jaar wat rustiger was. En dat begon bij een magisch concert van Weyes Blood voor een amper gevulde Barn.
Anderzijds is Lenny op de main wel bijna een garantie op rode kruizen aan de Barn.
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
141
174
Lijkt mij dat Werchter dit jaar naast The National, LCD, Pulp, PJ Harvey? en the smile grijpt. Voor mij toch de meest spannende namen die volgend jaar festivals aandoen. Voelt aan als een gemis...
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en visdave34

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Oké, nu de eerste ontgoocheling wat weg is kan ik zeker leven met deze boeking. Een goede co en/of alternatief in de tenten is wel nog een noodzaak, maar Lenny staat daar wel met een reden.
Welke reden? In 2015 was hij co-headliner, sindsdien niks noemenswaardigs gedaan en nu headliner...
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.170
10.497
Lijkt mij dat Werchter dit jaar naast The National, LCD, Pulp, PJ Harvey? en the smile grijpt. Voor mij toch de meest spannende namen die volgend jaar festivals aandoen. Voelt aan als een gemis...
Dat kan je toch absoluut niet concluderen nu? Alleen The National kan definitief afgestreept worden. De rest kan er prima nog staan en PJ harvey lijkt me in ieder geval een zekerheid.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
In 2015 was zijn aankondiging overigens ook out of the blue en een totale verrassing. Iedereen verwachtte toen ook wat anders.
Hebben wel een goede relatie met Kravitz toch? In 2004 ook zo’n rare headliner. Gaf toen wel een goed concert. 2008 voor REM was echt briljant. In 2015 was ie wel vrij loom.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Als Pearl Jam tourt dan staan die op RW. Die lijken me finaal dus niet te touren.
Waarom zouden die niet op TW Classic kunnen staan?
Nick Cave & The Bad Seeds bijvoorbeeld stonden er vorig jaar ook na meerdere passages op Rock Werchter in de afgelopen 35 jaar.

Lenny Kravitz misschien niet de best verkopende naam maar alleszins een goeie boeking! Beste headliner tot hier toe wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken