Rock Werchter 2024

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Dan is het sowieso Dua Lipa die de Boutique dag zou headlinen, maar die events vallen normaliter in het weekend van Glastonbury waar zij ook als headliner wordt genoemd. Kan dus ook moeilijker zijn planningsgewijs. Ed Sheeran gaat (als hij naar België komt) sowieso op Rock Werchter zelf staan.

Ik volg je helemaal als je zegt dat Dua Lipa op Boutique een probleem wordt qua planning., ik volg je ook als je zegt dat ze niet allebei op RW zullen staan, en ik volg je ook over Ed Sheeran. Als die komt, dan komt die op RW.

Met Dua Lipa, Sam Smith, Ed Sheeran en Coldplay in de geruchtenmolen moet je er bijna van uitgaan dat er maar 2 van de 4 uberhaubt zullen spelen denk ik.
Hoe zijn jullie hier zo zeker over?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Grappig hoe Jimmy hier vrij duidelijk was en iedereen alsnog zijn woorden draait...

Gezien die Noorse datum denk ik dat Ed Sheeran de headliner van een los event wordt.
Haha ja, gewoon gehoord dat het niet allemaal mega acts zullen zijn, meer niet.
Verder had ik een paar weken geleden Ed getipt als afsluiter weekend, en dat is hij ook niet.
Denk dat die gewoon niet komt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dan is het sowieso Dua Lipa die de Boutique dag zou headlinen, maar die events vallen normaliter in het weekend van Glastonbury waar zij ook als headliner wordt genoemd. Kan dus ook moeilijker zijn planningsgewijs. Ed Sheeran gaat (als hij naar België komt) sowieso op Rock Werchter zelf staan.
Ze plannen toch gewoon boutique wanneer ze dat willen? 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: redondo28

Gebruikers die dit onderwerp bekijken