Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.916
Valt die 4de juli wel reeds vast te pinnen? Bands zetten vaak de eerste dag van het festival op hun site ipv de werkelijke datum.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Ze zouden nooit zoveel kritiek hebben gehad als ze niet door omstandigheden zo hoog stonden vorige keer. En dan was het geluid ook slecht blijkbaar.
Omdat dan minder volk hen gezien zou hebben, vermoed ik?
De reden waarom het slecht bevonden werd, was ook omdat het gewoon slecht was.
Een stelletje pubers die zich wil profileren als de next big thing, en dat was te merken aan alles.
Alles werd uitvergroot (zelfs de erbarmelijke geluidsmix); alleen speelden ze zo slecht, dat die uitvergroting er voor zorgde dat je nog meer zag wat voor slechte band er op het podium stond.
Dus was by far het slechtste wat er ooit op een Werchter podium heeft gestaan.

Maar GVF als sub, laat het aub uit.
Een tweede keer die marteling doorstaan, als je staat te wachten op Lenny, wil ik niemand aandoen.

Sub, denk ik met nog een cohead tussen hen en Kravitz gok ik.
Laat ons hopen, seg.
Organisatie moet dat gedrocht toch ook gezien hebben destijds en hun conclusies getrokken hebben?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: legenden

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.587
4.548
Top GvF was ik 2019 al tof en nu met wat meer werk kijk ik er weer naar uit, hopelijk wel als sub voor de co-headliners idd
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Subsea

Playlistbediener
21 jun 2023
6
6
Heb GvF gezien in Paradiso in '18, wat echt fantastisch was. Maar hoe groter het podium werd, hoe minder leuk ik het vond. Maar desalniettemin ben ik blij ze te zien op RW, hopelijk als sub.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Omdat dan minder volk hen gezien zou hebben, vermoed ik?
De reden waarom het slecht bevonden werd, was ook omdat het gewoon slecht was.
Een stelletje pubers die zich wil profileren als de next big thing, en dat was te merken aan alles.
Alles werd uitvergroot (zelfs de erbarmelijke geluidsmix); alleen speelden ze zo slecht, dat die uitvergroting er voor zorgde dat je nog meer zag wat voor slechte band er op het podium stond.
Dus was by far het slechtste wat er ooit op een Werchter podium heeft gestaan.

Maar GVF als sub, laat het aub uit.
Een tweede keer die marteling doorstaan, als je staat te wachten op Lenny, wil ik niemand aandoen.


Laat ons hopen, seg.
Organisatie moet dat gedrocht toch ook gezien hebben destijds en hun conclusies getrokken hebben?
Het slechtste ooit?
Niet echt. Ik vond ze wat langdradig (niet elk nummer hoeft uitgerekt te worden), maar die gitarist kan echt wel wat.
Kan van iedere editie wel een slechtere naam opnoemen gok ik.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Jane's Addiction in de heel nabije buurt, Patti Smith in de heel nabije buurt ....

Als zulke namen effectief komen, dan kan een aankondiging van Sam Smith wat beter verteerd worden natuurlijk.

Wat betreft 'in de heel nabije buurt': The Streets op 2 en 3 juli in Nederland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
Jane's Addiction in de heel nabije buurt, Patti Smith in de heel nabije buurt ....

Als zulke namen effectief komen, dan kan een aankondiging van Sam Smith wat beter verteerd worden natuurlijk.

Wat betreft 'in de heel nabije buurt': The Streets op 2 en 3 juli in Nederland.
The Streets lijkt mij een inkoppertje, ook in het kader van in te halen show. Loyle Carner zie ik ook wel gebeuren, met zijn reeds aangekondigde data.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Het slechtste ooit?
Niet echt. Ik vond ze wat langdradig (niet elk nummer hoeft uitgerekt te worden), maar die gitarist kan echt wel wat.
Kan van iedere editie wel een slechtere naam opnoemen gok ik.
Ik heb niks tegen langdradig. Ik vind het net fantastisch als er solo's gespeeld worden en wanneer iemand mij omver kan blazen met een bepaalde virtuositeit.

Maar als je die kunde niet hebt en je probeert het toch, dan komt het gewoon erbarmelijk over.

Zet daar bijvoorbeeld, in het bluesrock-genre, een solo tegenover van Ruben Block (Triggerfinger) en het is een dag en nacht verschil.
Als je improviseert, moet je nog steeds uw band volgen (of de band volgt de solist) en niet in het wilde weg beginnen tonen wat je zogezegd allemaal kan.

Maar goed, als ze de ergens in de namiddag staan, dan kan ik ze makkelijk vermijden.

Maar je zal dus weer zien dat de dingen die ik wél graag wil zien zullen overlappen.
En dat je dan GvF wel 'per ongeluk' ziet, omdat ze bijvoorbeeld tussen twee andere leuke bands zitten.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Omdat dan minder volk hen gezien zou hebben, vermoed ik?
De reden waarom het slecht bevonden werd, was ook omdat het gewoon slecht was.
Een stelletje pubers die zich wil profileren als de next big thing, en dat was te merken aan alles.
Alles werd uitvergroot (zelfs de erbarmelijke geluidsmix); alleen speelden ze zo slecht, dat die uitvergroting er voor zorgde dat je nog meer zag wat voor slechte band er op het podium stond.
Dus was by far het slechtste wat er ooit op een Werchter podium heeft gestaan.

Maar GVF als sub, laat het aub uit.
Een tweede keer die marteling doorstaan, als je staat te wachten op Lenny, wil ik niemand aandoen.


Laat ons hopen, seg.
Organisatie moet dat gedrocht toch ook gezien hebben destijds en hun conclusies getrokken hebben?
Overdrijven is ook een kunst
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken